Gmina Daleszyce ogłasza przetarg
- Adres: 26021 Daleszyce, pl. Staszica
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
pl. Staszica 9
26021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
REGON: 29101004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja i doposażenie ośrodka prowadzącego działalność edukacji ekologicznej w miejscowości Widełki na terenie Gminy Daleszyce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj”. Działanie inwestycyjne polega na modernizacji i doposażeniu ośrodka prowadzącego działalność edukacji ekologicznej w miejscowości Widełki na terenie gminy Daleszyce. Lokalizacja inwestycji: 26-021 Daleszyce, Widełki, gm. Daleszyce, woj. świętokrzyskie, dz. nr ewid. 40, obręb 0018. Na podstawie załączonej koncepcji architektonicznej (zachowując formę i funkcję budynku) należy wykonać pełną dokumentacje techniczną wielobranżową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla ośrodka prowadzącego działalność edukacji ekologicznej w miejscowości Widełki na terenie gminy Daleszyce. Zamawiający dopuszcza zmiany w koncepcji wynikające min. ze zmiany w obowiązujących warunkach technicznych konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę przedmiotowej inwestycji. Zamawiający wymaga dotrzymania terminów poniżej wymienionych etapów (zakres zawiera zarówno prace projektowe wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń/uzgodnień jak i prace wykonawcze): Etap1 – dokumentacja projektowa, prace budowlane, maksymalny zakres finansowy etapu to 800 000,00 zł brutto - termin zakończenia 17.12.2018 r.; Etap 2 – wykonanie pozostałych prac wynikających z dokumentacji przetargowej - termin zakończenia (dostarczenia Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie) 02.08.2019 r. Zamawiający wymaga, aby w okresach przerw pomiędzy etapami obiekt był zabezpieczony przed osobami trzecimi i wpływami atmosferycznymi. Wszelkie szkody powstałe na skutek braku należytego zabezpieczenia pokryje wybrany Wykonawca. W ramach inwestycji ma zostać przeprowadzona modernizacja budynku byłej szkoły z uwzględnieniem robót z zakresu zagospodarowania terenu. Modernizacja ma za zadanie dostosować obiekt do projektowanej funkcji, udostępnić obiekt osobom niepełnosprawnym, zoptymalizować zużycie energii (termomodernizacja), podnieść walory estetyczne budynku oraz dostosować budynek do obowiązujących przepisów, w tym Warunków Technicznych. Zakres planowanych robót: - Wyburzenie części ścian wewnętrznych, łącznika, 2 klatki schodowe oraz zadaszenie nad werandą. - Wybudowanie przeszklonej klatki schodowej z miejscem na windą (lub platformą dla osób niepełnosprawnych). - Nowy układ funkcjonalny pomieszczeń parteru i piętra wg projektu koncepcyjnego - Wymiana instalacji wod-kan. - Wykonanie i rozruch - przydomowej oczyszczalni ścieków. - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania z montażem nowego pieca na pellet. - Wybudowanie podziemnych zbiorników na pellet z instalacją transportu pneumatycznego. - Wykonanie instalacji wentylacji. - Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej. - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej. - Wykonanie elektrycznej zewnętrznej - oświetlenie terenu. - Wybudowanie wiaty drewnianej, z miejscami siedzącymi i stołem. - Wybudowanie stałego paleniska zewnętrznego. - Dostawa i montaż zewnętrznych koszy na śmieci (2 szt). - Dostawa i montaż stojaka do rowerów (1kpl-10 szt). - Dostawa i montaż zewnętrznych zestawów edukacyjno-demonstracyjnych OZE - wiatrak, pompa ciepła, mew. - Wymiana istn. ogrodzenia, w tym bramy szer. 4,00m i furtka szer. 1,00m (łączna długość – 301 mb). - Wykonanie parkingu (8 stanowisk postojowych + 2 dla osób niepełnosprawnych oraz 1 stanowiska dla autokaru) - nawierzchnia z płyt ażurowych (pow. ok. 300m2). - Renowacja (przełożenie) istniejącej drogi wewnętrznej (pow. ok. 200m2). - Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z betonowej kostki brukowej (pow. ok. 200m2). - Urządzenie zieleni (nasadzenia i pielęgnacja). Efektem realizacji projektu będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych, które nie są uwzględnione w projekcie. Zamawiający dopuszcza zamianę elementów dekoracyjnych elewacji z paneli HPL na tynki w kolorze (zgodnie z koncepcją) barwione w masie. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (koncepcja architektoniczna, program funkcjonalno – użytkowy) będącej załącznikiem do przetargu. Powyższy projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.3 „Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo – ZIT KOF”, Osi 6 Rozwój miast, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020. Projekt pn.:„Modernizacja i doposażenie ośrodka prowadzącego działalność edukacji ekologicznej w miejscowości Widełki na terenie Gminy Daleszyce”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ). 3. Wykazu osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu
Dodano: 2022-12-12 - „Budowa instalacji OZE na terenie gminy Daleszyce”
Dodano: 2021-02-26 - Przebudowa oraz rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Łoniowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2021-02-10 - „Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych i audytu energetycznego dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk - Samorządowy Zespół Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku. Zadanie 1 – Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk wraz z wykorzystaniem OZE. Zadanie 2 – Wykonanie prac projektowych polegających na rozbudowie parkingu przed Samorządowym Zespołem Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku
Dodano: 2021-02-05 - „Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych i audytu energetycznego dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk - Samorządowy Zespół Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku. Zadanie 1 – Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk wraz z wykorzystaniem OZE. Zadanie 2 – Wykonanie prac projektowych polegających na rozbudowie parkingu przed Samorządowym Zespołem Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku
Dodano: 2020-12-21 - Przebudowa oraz rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Łoniowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2020-12-08 - „Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej rozbudowy przedszkola publicznego w Małogoszczu”
Dodano: 2020-07-31 - „EkoUrząd - termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce z wykorzystaniem OZE jako element poprawy efektywności energetycznej”
Dodano: 2020-01-31 - Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów przy zbiornikach wodnych w msc Kaniów, Umer, Zachełmie- Etap I.
Dodano: 2019-03-29 - „Budowa targowiska wiejskiego wraz z budynkiem handlowo - gastronomicznym z sanitariatami i przynależną infrastrukturą techniczną w miejscowości Iwaniska” - (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”
Dodano: 2019-01-28