Przetargi.pl
„Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych i audytu energetycznego dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk - Samorządowy Zespół Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku. Zadanie 1 – Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk wraz z wykorzystaniem OZE. Zadanie 2 – Wykonanie prac projektowych polegających na rozbudowie parkingu przed Samorządowym Zespołem Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych i audytu energetycznego dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk - Samorządowy Zespół Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku. Zadanie 1 – Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk wraz z wykorzystaniem OZE. Zadanie 2 – Wykonanie prac projektowych polegających na rozbudowie parkingu przed Samorządowym Zespołem Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk wraz z wykorzystaniem OZE 1) Opracowanie projektowe obejmuje : a ) inwentaryzację obiektu, ekspertyzy b) opracowanie audytu energetycznego c) projekt budowlany oraz wykonawczy d) przedmiary, e) kosztorysy inwestorskie, f) plany BIOZ (dokumentacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektów budowlanych, jeśli jest wymagana przepisami), g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach, h) po otrzymaniu uzgodnień opracowanych przez inspektora Ochrony P.poż. i Inspektora BHP Projektant załączy oświadczenie, że wersja elektroniczna dokumentacji projektowej zawiera wszystkie elementy wersji tradycyjnej i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. i) Po uzyskaniu pozwolenia na budowę Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentację projektowo — kosztorysową Zamawiającemu w następującej formie: - 5 egz. w wersji papierowej zatwierdzonego Projektu budowlano — wykonawczego (2 oryginały i 3 kserokopie) - 3 egz. w wersji papierowej przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - 2 egz. na nośnikach elektronicznych, w tym: - 1 egz. zapis na płycie CD w formacie PDF — całość dokumentacji; - 1 egz. zapis na płycie CD: przedmiary i kosztorysy inwestorskie z rozszerzeniem, dokumentacja projektowa — część rysunkowa z rozszerzeniem DWG, XLS, dokumentacja projektowa — część opisowa z rozszerzeniem doc. 2) Zakres prac do ujęcia w dokumentacji projektowej : a) ocieplenie ścian, stropodachu, wymiana pokrycia dachu i wykonanie opaski wkoło budynku b) wymiana okien, drzwi zewnętrznych oraz oświetlenia na energooszczędne, c) przebudowa systemów grzewczych (wymiana instalacji co, cw, przebudowa kompleksowa kotłowni ), d) instalacja OZE w modernizowanym energetycznie budynku, e) instalacja systemów chłodzących, w tym również z OZE f) wykonanie niezbędnych prac budowlanych 3) Zamawiający przekaże aktualną mapę do celów projektowych 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych. Zadanie 2 - Wykonanie prac projektowych polegających na rozbudowie parkingu przed Samorządowym Zespołem Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku 1) Opracowanie projektowe obejmuje : a) opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami dla ww. zadania b) opracowanie kosztorysu i przedmiaru c) Po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub odpowiednich zgłoszeń Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentację projektowo — kosztorysową Zamawiającemu w następującej formie: - 5 egz. w wersji papierowej zatwierdzonego Projektu budowlano — wykonawczego (2 oryginały i 3 kserokopie) - 2 egz. w wersji papierowej przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - 2 egz. na nośnikach elektronicznych, w tym: - 1 egz. zapis na płycie CD w formacie PDF — całość dokumentacji; - 1 egz. zapis na płycie CD: przedmiary i kosztorysy inwestorskie z rozszerzeniem xls, dokumentacja projektowa — część rysunkowa z rozszerzeniem DWG, XLS, dokumentacja projektowa — część opisowa z rozszerzeniem doc. 2) Zakres prac do ujęcia w dokumentacji projektowej a) Rozbudowa parkingu według załącznika graficznego b) wymiana nawierzchni, c) przebudowa odwodnienia, d) przebudowa oświetlenia oraz innych mediów w razie konieczności, e) zaprojektowanie paczkomatu, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych. 3.3 USTALENIA DODATKOWE dla obu projektów: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. b) Wykonawca projektu przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych, c) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zakresem prac projektowych w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. d) Wykonawca, przed złożeniem oferty, zobowiązany jest do uzyskania informacji w zakresie konieczności przebudowy bądź zabezpieczenia urządzeń technicznych w celu prawidłowego określenia ceny ofertowej. e)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania koncepcję projektową z zakresem celem akceptacji bądź możliwości wniesienia uwag. f)W przypadku uwag Wykonawca zobowiązany jest nanieść poprawki i ponownie przedłożyć Zamawiającemu, akceptacja końcowa nastąpi niezwłocznie w formie pisemnej. g) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii uwzględniając zasady uczciwej konkurencji (w przypadku określenia konkretnych materiałów jakie projektant proponuje do zastosowania, takiemu wskazaniu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 – 500 zł Zadanie 2 – 500zł ( Razem 1000 zł) W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na większą ilość zadań niż jedno, kwoty wadiów z zadań muszą się zgadzać w sumarycznej kwocie w zależności od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z dopiskiem „„Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych i audytu energetycznego dla budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk - Samorządowy Zespół Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku. Zadanie 1 – Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz audytu energetycznego termomodernizacji budynku użyteczności publicznej w Gminie Zagnańsk wraz z wykorzystaniem OZE. Zadanie 2 – Wykonanie prac projektowych polegających na rozbudowie parkingu przed Samorządowym Zespołem Ośrodków Zdrowia w Zagnańsku”. Należy wskazać numer zadania/zadań których dotyczy wadium Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 6.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w wypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu realizacji zamówienia, Wymagana forma – oryginał. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ - wymagana forma oryginał, 6. dokument potwierdzający wniesienie wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach