Przetargi.pl
Modernizacja i budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 812 z drogą wojewódzką nr 843 w granicach administracyjnych miasta Chełm i gminy Chełm - etap I

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 812 z drogą wojewódzką nr 843 w granicach administracyjnych miasta Chełm i gminy Chełm - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 812 z drogą wojewódzką nr 843 w granicach administracyjnych miasta Chełm i gminy Chełm - etap I. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty branży drogowej: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, b) krawężniki i obrzeża, c) podbudowę, d) nawierzchnię, e) chodniki, f) zjazdy, g) oznakowanie, h) urządzenia obce, i) roboty wykończeniowe. 2) roboty branży elektrycznej: a) oświetlenie uliczne - ulica Majdan, ulica Trubakowska, b) powiązanie oświetlenia ulicy Trubakowskiej z istniejącym oświetleniem ulicy Piwnej, c) przebudowę słupa nr 6(27) linii napowietrznej nn, d) demontaż linii napowietrznej nn od słupa nr 13 do nr 6(27). 3) roboty branży sanitarnej: a) roboty pomiarowe, b) roboty ziemne, c) roboty budowlane kanału deszczowego, d) roboty nawierzchniowe. 3. Szczegółowy zakres robót określa skrócona dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załączniki nr 7.1, 7.2, 7.3 i 7.4 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze skróconą dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mastyksowo - grysowej SMA 11 bezszwowo, 6) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót za wyjątkiem wykonywania robót wymienionych w pkt 5, 7) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 8) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 9) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 10) uporządkowanie placu budowy, 11) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 13) systematyczne prowadzenie oraz pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. 14) zabezpieczenie środków finansowych na wykonanie nw. badań: a) próbki odbiorcze, b) ekstrakcja betonu asfaltowego każdej z warstw, c) ekstrakcja mieszanki mastyksowo - grysowej SMA 11, d) pomiar równości planografem, e) przydatność kruszywa do podbudowy, f) zagęszczenie podbudowy z kruszywa, g) zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, h) wytrzymałość betonu na ławę betonową i opór, i) zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, j) szorstkość i odblaskowość oznakowania poziomego grubowarstwowego - każde przejście dla pieszych oraz pasy segregacyjne, które zostaną wykonywane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez inspektora nadzoru. W przypadku negatywnego wyniku ww. badań, badania zostaną powtórzone. Wykonanie ww. badań nie zwalnia Wykonawcy od systematycznego prowadzenia badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych zgodnie pkt 13. 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 16) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 17) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 49 100,00 PLN (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy sto PLN 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach