Przetargi.pl
Modernizacja hali widowiskowo-sportowej Sośnica w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja hali widowiskowo-sportowej Sośnica w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku hali widowiskowo-sportowej Sośnica w Gliwicach przy ul. Sikorskiego 130. Zakres prac obejmuje m.in.: I PRZEBUDOWA DRÓG EWAKUACYJNYCH: Wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej i fragmentu stropu parteru. Wprowadzenie nowej wydzielonej klatki schodowej o wymiarach zgodnych z obowiązującymi przepisami wraz z jej oddymianiem i nawiewem. Podział obiektu na dwie strefy pożarowe. Wprowadzenie drugiego kierunku ewakuacyjnego z szatni na parterze poprzez przeprowadzenie korytarza do wyjścia na zewnątrz z zachodniej przybudówki. II PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ: Zmiana układu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych. Wyburzenie ścianek działowych. Wymurowanie nowych ścianek działowych z pustaków ceramicznych gr. 11,5 cm. Wykonanie kabin WC i przegród prysznicowych z płyt HPL i zasłonek na rurach. W pomieszczeniach natrysków wykonać izolację podpłytkową masą uszczelniającą na ścianach i posadzkach. Wykonanie posadzek i ścian płytkami ceramicznymi wg projektu aranżacji. Przebudowa zaplecza kawiarni. Wydzielenie kawiarni od klatki schodowej ślusarką p.poż. EI60. Wyposażenie zaplecza cateringu w blaty kuchenne z płyt laminowanych na dolnej zabudowie szafkowej, szafy przelotowe, zlewy, umywalki, zmywarkę, kuchenkę elektryczną, lodówki. Przebudowa widowni. Poszerzenie biegu schodów do 120 cm, wykonanie pochwytów. Demontaż i ponowny montaż krzesełek na widowni. Wprowadzenie windy dla osób niepełnosprawnych przy wschodnim wejściu do budynku. Przełożenie rur ciepłociągu kolidujących z szybem windy. Wyburzenie fragmentu stropów parteru i piwnic oraz ścianki działowej. Wykonanie stropu pod windę opartego na istniejących ścianach i nowym słupie. Odtworzenie posadzki betonowej. Zaślepienie okna piętra przy windzie. Montaż podnośnika hydraulicznego ze zintegrowanym szybem typu VIP12.H. Demontaż na czas robót, odnowienie (czyszczenie, malowanie) i ponowny montaż po zakończeniu prac urządzeń nie podlegających wymianie (grzejników, drabinek, siatek, nagłośnienia, itp.). Zmiana elementów wykończeniowych. Przebudowa posadzek m.in. wykonanie posadzek z płytek gresowych na korytarzach, schodach i w pomieszczeniach wykończonych obecnie wykładziną PCV lub lastrykiem. Usunięcie istniejących warstw wykończeniowych. Sfrezowanie posadzki na głębokość umożliwiającą zachowanie poziomu wykończeniowego. Wykonanie wylewki samopoziomującej. Ułożenie warstwy wykończeniowej. Cyklinowanie i ponowne lakierowanie parkietu w salce treningowej (do spełnienia wymagań normy EN-PN 14-904 dotyczących podłóg sportowych). Szlifowanie: przeprowadzenie prac cykliniarskich przy użyciu papierów ściernych o właściwej granulacji. Lakierowanie - system poliuretanowy: podkład odcinający, pierwsza warstwa lakieru nawierzchniowego półmat, malowanie linii i oznaczeń emalią akrylową 2 warstwy, 2 warstwy lakieru nawierzchniowego. Wymiana podłogi sportowej w hali i sali sportowej. Usunięcie istniejących warstw wykończeniowych i konstrukcyjnych podłóg do chudego betonu. Oczyszczenie i przygotowanie podłoża. Ułożenie nowej warstwy izolacji przeciwwilgociowej. Ułożenie i wypoziomowanie nowej konstrukcji - legarów drewnianych. Wykonanie ślepej podłogi z dwóch warstw z płyt drewnopochodnych. Wykonanie atestowanej warstwy nawierzchni sportowej - linoleum w hali do piłki ręcznej i parkietu lakierowanego (do spełnienia wymagań normy EN-PN 14-904 dotyczących podłóg sportowych) w sali sportowej. Wykonanie amortyzującej obudowy ściany boisko-widownia: płyty sklejki brzozowej 2 x 18 mm układane z przesunięciem na ruszcie drewnianym wykończone okładziną amortyzującą, np. warstwa użytkowa (PCV), grubość min. 2,1 mm, warstwa spodnia (sprężysta) z pianki PCV 6,9 mm. Demontaż istniejącej boazerii i sufitów podwieszanych. Zabudowa prowadzonych po ścianach rur instalacji płytkami gk na podkonstrukcji stalowej. Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi. Wykonanie lamperii z oklein winylowych na ścianach pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych. Montaż sufitów podwieszanych rastrowych w korytarzach, sanitariatach i zapleczach. Montaż sufitów podwieszanych rastrowych o wysokiej odporności na uderzenia (klasa 1A) w salach sportowych. Dla potrzeb serwisowania elementów zabudowy w sufitach na hali wyposażenie obiektu w aluminiowe rusztowania przejezdne typu wieża jezdna o minimalnych wymiarach podestu roboczego 150 x 180 cm wysokość robocza min 10 m, dopuszczalne obciążenia 2,0 kN/m2. III STOLARKA ZEWNĘTRZNA: Wymiana okienek piwnicznych na PVC wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Wykonanie wyjścia ewakuacyjnego poprzez poszerzenie otworu i wymianę drzwi z segmentu zachodniego na nowe metalowe. IV STOLARKA WEWNĘTRZNA: Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami na skrzydła pełne z płyt drewnopochodnych oklejane laminatem CPL w ościeżnicach stalowych. Wstawienie nowych drzwi do przebudowanych pomieszczeń. Powiększenie drzwi z hali do magazynu. Wydzielenie stref pożarowych stolarką metalową p.poż. EI60. V ROBOTY ZWIĄZANE Z WYMIANĄ PRZEKRYCIA DACHU NRO RE15: Wykonanie zabezpieczeń konstrukcji stalowej do R15 farbami pęczniejącymi lub natryskiem. Rozbiórka istniejącego poszycia dachu z papy. Wykonanie nowych warstw poszycia zapewniających parametry NRO oraz RE15, a także odpowiednią izolacyjność termiczną. VI ROBOTY ZWIĄZANE Z WPROWADZENIEM INSTALACJI WENTYLACYJNYCH: Wykonanie stalowego stropu technicznego pod centrale ponad sufitem podwieszanym w salce treningowej pom. 1.09. Wykonanie stalowego podestu pod centralę na dachu segmentu zachodniego. Rozbiórka i odtworzenie stropu nad kanałem wentylacyjnym w korytarzu 1.10. Wykończenie posadzek i ścian płytkami ceramicznymi wg projektu aranżacji. VII INSTALACJA WENTYLACJI: W zależności od przeznaczenia pomieszczenia, wymagań użytkownika i wymagań higieniczno-sanitarnych, przewiduje się zastosowanie: Wentylacji mechanicznej nawiewowo-wywiewnej dla zapewnienia warunków higienicznych w pomieszczeniach magazynowych, zespołu szatniowo-natryskowego. Wentylacji mechanicznej wywiewnej ciągłego działania (sanitariaty, pomieszczenia techniczne. itp.). Wentylacji sal sportowych ze wstępnym schłodzeniem powietrza wentylacyjnego. Projektowane instalacje wentylacyjne będą współdziałać z instalacją centralnego ogrzewania ujętą odrębnym opracowaniem. VIII INSTALACJA WODY ZIMNEJ I CIEPŁEJ: Instalacja wodociągowa w obiekcie jest zasilana z istniejącego przyłącza wody. Woda doprowadzona jest do budynku na poziomie piwnic. Z uwagi na modernizację i układ pomieszczeń w budynku zaprojektowano wymianę urządzeń sanitarnych oraz podłączeń wody. Nowo projektowaną instalację należy prowadzić w obrębie modernizowanego pomieszczenia i podłączyć do istniejących pionów jak pokazano na rzutach. W każdym pomieszczeniu, w którym zaprojektowano wymianę urządzeń sanitarnych oraz rur należy, po usunięciu istniejących płytek podłogowych i ściennym, położyć nowe. Instalację należy prowadzić w bruzdach ściennych z ominięciem otworów drzwiowych lub pod stropem pomieszczeń. Zaprojektowano poziome rozprowadzenie rurociągów do poszczególnych urządzeń sanitarnych w obrębie danego pomieszczenia z wykorzystaniem istniejących pionów. Ciepła woda użytkowa jest przygotowywana w budynku centralnie w istniejącej wymiennikowni. Przewidziano izolację termiczną przewodów zimnej i ciepłej wody wykonaną zgodnie z wymogami normy PN-85/B-02 421 stosując otulinę o zamkniętej strukturze komórkowej lub inną o porównywalnych właściwościach izolujących. IX INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: Rurociągi i armatura - instalację zaprojektowano z rur PEX/AL/PEX łączonych przez złączki zaciskowe. Rury należy prowadzić nad oraz pod stropem, jak pokazano na rzutach. Prowadzenie przewodów przedstawiono w części rysunkowej. Zabezpieczenie rur zgodnie z instrukcją producenta oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych. Średnice i sposób rozprowadzenia przewodów pokazano na rzucie. Całość orurowania zaizolować. X MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH: Dostosowanie układu zasilania do nowych warunków. Rozbudowa rozdzielni głównej 0.4 kV RG, tablice "R-.." - zabezpieczeń obwodów zainstalowanych w pomieszczeniach w poszczególnych kondygnacjach. Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego pomieszczeń. Instalacja oświetlenia terenu. Układ sterowania zdalnego oświetleniem na hali dużej, małej oraz zewnętrznego. Monitoring oświetlenia awaryjnego. Instalacja gniazd 230V i 400 V. Doprowadzenie zasilania do central wentylacyjnych. Zasilanie wentylatorów dachowych. Instalacja połączeń wyrównawczych. Rozbudowa instalacji odgromowej o zabezpieczenie urządzeń instalowanych na dachu. Instalacja CCTV. Instalacja IT i WiFi. Instalacja SSWiN. XI MODERNIZACJA SCHODÓW WEJŚCIOWYCH: Wyburzenie istniejących schodów. Wykonanie nowych schodów o konstrukcji stalowej. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: Dokumentacja techniczna. Przedmiary robót. Opisy robót. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA: Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzeniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Pozostałe warunki wykonania robót: Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania robót odpłatne korzystanie z mediów. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub równoważne zgodnie z uwagami powyżej. Po zakończeniu robót Wykonawca należycie uporządkuje teren, na którym prowadzone były prace. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego, z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić co najmniej: certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, protokoły z pomiarów i badań, dokumentację powykonawczą, instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR oraz gwarancje producentów urządzeń, protokół przekazania odpadów (gruz, papa) na wysypisko śmieci. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz kierowników robót posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej i instalacyjnej. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wykonywania robót w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Osoby wykonujące roboty muszą posiadać aktualne lekarskie badania wysokościowe oraz odbyte przeszkolenie z zakresu BHP. Osoby wykonujące roboty muszą być wyposażone w sprzęt do prac i sprzęt zabezpieczający przed upadkiem z dachu. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. Udział w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ Wykonawca w okresie gwarancji wykona bezpłatnie wszystkie niezbędne przeglądy i konserwacje. Przeglądy/konserwacje dotyczące podnośnika hydraulicznego będą przeprowadzane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą o dozorze technicznym. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz części zamiennych w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć oryginale w Sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach