Przetargi.pl
Usługa serwisu i nadzoru autorskiego systemów AlleRad modułów RIS/PACS

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu i nadzoru autorskiego systemów AlleRad modułów RIS/PACS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi administracji, serwisu pogwarancyjnego oraz wsparcia użytkowników systemu RIS i PACS, zwanego dalej Systemem, używanego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu. 1.1. Serwis pogwarancyjny oprogramowania: 1.1.1. Wykonawca udziela przedłużonej gwarancji, do końca trwania umowy, na oprogramowanie używane przez Zamawiającego, a dostarczonego przez Pixel Technology; 1.1.2. W przypadku ujawnienia wady Wykonawca, na podstawie zawiadomienia Zamawiającego, dokona naprawy bezpłatnie; 1.1.3. Ważność przedłużonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy błędów krytycznych; 1.1.4. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może wdrożyć procedurę obejścia problemu do czasu usunięcia usterki. 1.1.5. Nie podlegają bezpłatnej naprawie wady powstałe z winy użytkownika, w tym w skutek: a) Nadmiernego zapylenia pomieszczeń; b) Niewłaściwych parametrów w pomieszczeniu ze sprzętem, a szczególnie temperatury spoza zakresu +15 do +25 OC; c) Braku zabezpieczeń przed awariami zasilania; d) Braku ochrony fizycznej sprzętu; e) Niewłaściwej obsługi urządzeń; f) Uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne. 1.2. Usługa wsparcia użytkowników Systemu: 1.2.1. W trakcie trwania umowy Wykonawca obejmuje usługą wsparcia technicznego użytkowników sprzętu oraz oprogramowania używanego przez Zamawiającego, na którym funkcjonuje system firmy Pixel Technology. 1.2.2. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do wsparcia użytkowników przy usuwaniu problemów związanych z funkcjonowaniem systemu. 1.2.3. Na Zamawiającym spoczywa obowiązek zapewnienia fizycznej infrastruktury sieciowej (w tym okablowania strukturalnego) o parametrach umożliwiających sprawne działanie Systemu. 1.2.4. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować nowe wersje dokumentacji i oprogramowania. 1.2.5. Wykonawca udostępni serwis internetowy służący do zgłaszania usterek przez uprawnionych użytkowników. 1.3. Usługa administracji Systemem: 1.3.1. Usługa obejmuje monitoring działania elementów Systemu pod kątem wykorzystania zasobów i dostępności usług oraz incydentów związanych z bezpieczeństwem i stabilnością pracy, transferu danych. 1.3.2. Warunkiem świadczenia usług opisanych w punkcie 1.3.1. jest zapewnienie przez Zamawiającego dostępu Wykonawcy do urządzeń sieciowych obsługiwanych podsieć Zakładu Diagnostyki Obrazowej. 1.3.3. Dostosowanie bazy do potrzeb oprogramowania aplikacyjnego, pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwerów baz danych, pomoc w obsłudze serwerów na których zainstalowane jest oprogramowanie, bieżące optymalizowanie konfiguracji serwerów baz danych. 1.3.4. Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu w razie awarii serwerów baz danych. 1.3.5. Administracja nie obejmuje: a) Urządzeń służących do akwizycji danych (tomografy, rezonans magnetyczny, angiograf, usg etc.); b) Urządzeń radiologii pośredniej (CR); c) Drukarek DICOM. 1.4. Błędy i czasy naprawy: 1.4.1. Błąd uciążliwy – błąd utrudniający korzystanie z istotnych funkcji podsystemów, kiedy istnieje procedura obejścia usterki. 1.4.2. Błąd krytyczny – błąd uniemożliwiający użycie systemu. 1.4.3. Okres napraw: a) Czas dostawy nowej wersji oprogramowania, liczony od daty publikacji – 10 dni roboczych; b) Czas usunięcia błędów krytycznych w oprogramowaniu – 24 godziny; c) Czas usunięcia błędów uciążliwych w programowaniu – 14 dni roboczych; d) Czas naprawy, dostarczenia urządzenia zamiennego lub wdrożenia procedury obejścia – 2 dni robocze; e) Szacowana częstotliwość aktualizacji systemu – co 3 miesiące; f) Wsparcie techniczne „call center” w godzinach – bez ograniczeń, 24 godziny na dobę; g) Dostęp do forum zgłoszenia błędów - bez ograniczeń, 24 godziny na dobę. 1.5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy stały, zdalny dostęp do podsieci serwerowej Zakładu Diagnostyki Obrazowej w celu realizacji zadań opisanych w pkt 1.3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; b) podpisane przez Wykonawcę oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. lit. a-c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a-b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie, natomiast dokument z pkt 5 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie; c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem; e) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach