Przetargi.pl
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Michała Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
    ul. Michała Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 241031620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część 1 - Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach znajdujących się w obrębie OEB-1, OEB-3, OEB-5, tj. • położonych w dzielnicach Bogucice, Dąb, Wełnowiec-Józefowiec, Koszutka (OEB -1) • położonych w centrum Miasta, w dzielnicach Śródmieście, Zawodzie (OEB - 3), • położonych w dzielnicach Ligota-Panewniki, Piotrowice-Ochojec, Kostuchna, Murcki, Podlesie, Załęska Hałda-Brynów (OEB – 5). Część 1 zamówienia będzie realizowana do kwoty przeznaczonej na jego sfinansowanie tj. 186 797,28 zł brutto.2. Roboty dla każdej części będą polegać w szczególności na: a) przemurowaniu kominów, b) uzupełnieniu czapek kominowych, c) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, d) wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem, e) malowaniu tynków farbami elewacyjnymi, f) montażu opasek dociskowych, g) deskowaniu dachu na styk, h) wymianie elementów konstrukcji dachów, i) kryciu dachów papą termozgrzewalną, j) uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych k) obsadzeniu drzwiczek wyciorowych, l) przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”, m) uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, n) utylizacji gruzu, o) wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnieniu, czyszczeniu, udrażnianiu, frezowaniu, podwyższanie przewodów kominowych, montażu nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych.3. Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka.4. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót, wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym.5. Wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia - wynosi – 60 miesięcy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają STWiORB (załącznik nr 4 do SWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 5 do SWZ). UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF, a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. 8. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części ( aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).9. Parametry równoważności: 1) Jeżeli STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 10. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).11. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w § 8 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).1. Część 2 - Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach znajdujących się w obrębie OEB-2, OEB-4, OEB-6, tj. • położonych w dzielnicach Dąbrówka Mała, Giszowiec, Janów-Nikiszowiec, Szopienice-Burowiec (OEB -2), • w dzielnicach Śródmieście, Brynów-Osiedle Zgrzebnioka, Załęska Hałda-Brynów (OEB – 4) • położonych w dzielnicach Osiedle Tysiąclecia, Załęże, Śródmieście, Dąb, Wełnowiec-Józefowiec (OEB – 6).Część 2 zamówienia będzie realizowana do kwoty przeznaczonej na jego sfinansowanie tj. 186 797,28 zł brutto.2. Roboty dla każdej części będą polegać w szczególności na: a) przemurowaniu kominów, b) uzupełnieniu czapek kominowych, c) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, d) wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem, e) malowaniu tynków farbami elewacyjnymi, f) montażu opasek dociskowych, g) deskowaniu dachu na styk, h) wymianie elementów konstrukcji dachów, i) kryciu dachów papą termozgrzewalną, j) uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych k) obsadzeniu drzwiczek wyciorowych, l) przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”, m) uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, n) utylizacji gruzu, o) wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnieniu, czyszczeniu, udrażnianiu, frezowaniu, podwyższanie przewodów kominowych, montażu nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych.3. Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka.4. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót, wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym.5. Wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia - wynosi – 60 miesięcy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają STWiORB (załącznik nr 4 do SWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 5 do SWZ). UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF, a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.8. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla każdej części ( aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).9. Parametry równoważności 1) Jeżeli STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 10. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).11. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w § 8 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (dla każdej części): Wykonawca, musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje osoby niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia tj.:1) 6 osób posiadających 2 letnie doświadczenie na stanowisku dekarza;2) 3 osoby – pomocnicy dekarza.UWAGA: Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach