Przetargi.pl
Modernizacja gminnych obiektów infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Wojnicz

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    REGON: 851660973
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja gminnych obiektów infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Wojnicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gminnych obiektów infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Wojnicz w podziale na 2 zadania:3.1.1. Zadanie 1 – Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa, zmiana konstrukcji dachu wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia użytkowe w Domu Ludowym, zlok. na dz. nr 182/1, 182/4 w m. Milówka, gm. Wojnicz3.1.2. Zadanie 2 - Remont pomieszczeń budynku Domu Strażaka w Dębinie Łętowskiej wraz z wykonaniem prac termomodernizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 38 000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100).16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:16.3.1. pieniądzu,16.3.2. gwarancjach bankowych,16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz. 419 tj.).16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy:16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnejkwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:Nazwa banku: BSR Kraków o/WojniczNumer konta: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunku;11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:11.1.4.1. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:11.1.4.1.1. dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy;11.1.4.1.2. dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.11.1.4.1.3. dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.UWAGA: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych w umowie.UWAGA: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie w/w, wydane w innym państwie przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.11.1.4.2. wykaże się doświadczeniem:Zamawiający uzna że warunek doświadczenia jest spełniony jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej:- 2 roboty budowlane (umowy na roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie / przebudowie / rozbudowie / nadbudowie / zmiany sposobu użytkowania na kwotę min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) każda robota,- 2 roboty budowlane (umowy na roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na wykonaniu robót modernizacyjnych kotłowni na kwotę min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda robota.UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączy podmiotowe środki dowodowe zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach