Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 62300 Września, ul. Fryderyka Chopina
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 616 402 051
- Data zamieszczenia: 2017-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Fryderyka Chopina 10
62300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 6402051, 6404457, fax. 616 402 051
REGON: 63126570000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków poprzez założenie bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębów: Ciemierów, Ciemierów Kolonia, Grądy Dolne, Grądy Górne, Lisewo, Ruda Komorska, Trzcianki, Tarnowa, Wrąbczynek oraz cyfryzacja zasobu dla obszaru całej Gminy Pyzdry (18 obrębów) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków poprzez założenie bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębów: Ciemierów, Ciemierów Kolonia, Grądy Dolne, Grądy Górne, Lisewo, Ruda Komorska, Trzcianki, Tarnowa, Wrąbczynek oraz cyfryzacja zasobu dla obszaru całej Gminy Pyzdry (18 obrębów) w ramach realizacji projektu pod nazwą „Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w powiatowy zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług w powiecie wrzesińskim w ramach Poddziałania 2.1.2 Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.” Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 - opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.600,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. 76 1240 1747 1111 0010 7355 6339 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) do ofert należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, c) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. d) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa oświadczenie w oryginale innych podmiotów. e) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1: 500 - 1: 5000 oraz uzupełnienie istniejącej bazy GESUT
Dodano: 2024-03-06 - Dostos. do obow. przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczeg. zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograf. w skalach 1:500- 1:5000 z podz. na zadania
Dodano: 2024-03-05 - Utworzenie bazy danych GESUT I BDOT 500 na terenie miasta Lwówek
Dodano: 2020-07-10 - Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 1 – obręby Gościejew, Ludwinów, Mokronos, Serafinów, Skałów, Suśnia, Wrotków, Józefów Zadanie 2 – obręby Czarny Sad, Dębiogóra, Kaniew, Psie Pole, Lipowiec, Staniew, Tatary Zadanie 3 – obręby Borzęcice, Cegielnia, Orla, Sapieżyn, Wałków Zadanie 4 – obręby Biały Dwór, Nowa Obra, Stara Obra, Szymanów Zadanie 5 – obręby Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki Wielkie, Walerianów, Wyrębin
Dodano: 2020-04-15 - Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 dla miasta Bojanowo i części obrębu Gołaszyn, o pow. ok. 240 ha oraz dla części gminy Jutrosin o pow. ok. 258 ha, w formacie baz danych systemu Geo-Info Mapa.
Dodano: 2020-01-30 - Modernizacja geodezyjna działek w zarządzie Nadleśnictwa Durowo
Dodano: 2019-10-14 - Dostosowanie bazy danych GESUT prowadzonej w systemie teleinformatycznym Geo - Info 7 do zgodności z pojęciowym modelem danych zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa dla jednostek ewidencyjnych Pleszew – obszar wiejski oraz Miasto Pleszew.
Dodano: 2019-06-13 - Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 1 – obręb Baszków, Bestwin, Ruda Zadanie 2 – obręb Chwałki, Rozdrażewek, Maciejew, Trzemeszno Zadanie 3 – obręb Grębów, Nowa Wieś, Budy, Wyki Zadanie 4 – obręb Różopole, Jasne Pole, Duszna Górka, Dąbrowa Zadanie 5 – obręb Świnków, Orpiszew, Baszyny, Roszki
Dodano: 2019-05-28 - Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 dla miasta Miejska Górka o pow. ok. 294 ha oraz dla części Gminy Jutrosin o pow. ok. 453 ha, w formacie baz danych systemu Geo-Info Mapa.
Dodano: 2019-04-23 - Opracowanie inicjalnej bazy danych GESUT dla miasta Grabów nad Prosną, gminy Grabów nad Prosną oraz gminy Mikstat
Dodano: 2019-04-04