Przetargi.pl
Modernizacja geodezyjna działek w zarządzie Nadleśnictwa Durowo

Nadleśnictwo Durowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Durowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 268 53 64 wew. 37, , fax. 672 685 360
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Durowo
    ul. Durowo 4
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 268 53 64 wew. 37, , fax. 672 685 360
    REGON: 57006438100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_durowo/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja geodezyjna działek w zarządzie Nadleśnictwa Durowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych obejmujących modernizację ewidencji gruntów – Laskowo, Pruśce (Część 1) oraz Sierniki, Rybieniec (Część 2). 2. Zakres usługi obejmuje wznowienie (ustalenie na gruncie) punktów granicznych wskazanych przez Zamawiającego na wskazanych działkach ewidencyjnych z obrębów Laskowo i Pruśce (Część 1) oraz Sierniki i Rybieniec (Część 2) – (wykaz działek i ilość punktów granicznych do wznowienia na poszczególnych działkach zawiera załącznik nr 8.1 (Część 1) i nr 8.2 (Część 2) do SIWZ) oraz połączenie wskazanych działek. W przypadku braku na gruncie kamieni geodezyjnych wznowionych punktów granicznych stabilizacja może nastąpić tylko na podstawie udzielonej zgody oraz oddzielnego zlecenia ze strony Zamawiającego. UWAGA: Część zamówienia wymieniona w kosztorysie ofertowym jako stabilizacja punktów granicznych na gruncie może zostać wykonana tylko po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i wystawieniu oddzielnego zlecenia przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Część I – Modernizacja ewidencji gruntów – Laskowo, Pruśce a. Wznowienie granic na gruncie (odszukanie, pomiar punktów granicznych z określeniem współrzędnych stanowiących granice działki – ewentualna potrzeba stabilizacji na gruncie kamieniem geodezyjnego na granicy z inną własnością); przekazanie współrzędnych punktów w układzie 1992 do mapy numerycznej w pliku .shp; b. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych wznawianych i łączonych działek. Część II – Modernizacja ewidencji gruntów – Sierniki, Rybieniec a. Wznowienie granic na gruncie (odszukanie, pomiar punktów granicznych z określeniem współrzędnych stanowiących granice działki – ewentualna potrzeba stabilizacji na gruncie kamieniem geod. na granicy z inną własnością); przekazanie współrzędnych punktów w układzie 1992 do mapy numerycznej w pliku .shp; b. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych wznawianych i łączonych działek; c. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych połączonych działek. 4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Durowo; ► Część I – Leśnictwo Olszyna: powiat Oborniki, gmina Rogoźno, obręb: Pruśce i Laskowo (wg wykazu nieruchomości do wznowienia granic i połączenia - Załącznik nr 8.1 do SIWZ); ► Część II – Leśnictwa: ●Owczegłowy i Przysieka, powiat Oborniki, gmina Rogoźno, Obręb Sierniki; ●Stawiany, powiat Gniezno, gmina Kiszkowo, obręb Rybieniec; ●Żelice, powiat Wągrowiec, gmina Gołańcz, obręb Konary; ●Wągrowiec, powiat Wągrowiec, gmina Wapno, obręb Stołężyn; ●Rąbczyn, powiat Wągrowiec, gmina Damasławek, obręb Stępuchowo; ●Gołaszewo, powiat Wągrowiec, gmina Mieścisko, obręb Kłodzin; ●Antoniewo i Stawiany, powiat Wągrowiec, gmina Skoki, obręb Roszkowo, Rakojady, Glinno, Szczodrochowo; ●Przysieka, Orla i Olszyna, powiat Wągrowiec, gmina Wągrowiec, obręb Przysieka, Dębina Orla, Potulice; (wg wykazu nieruchomości do wznowienia granic i połączenia - Załącznik nr 8.2 do SIWZ); 6. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: ► dla Części I a. wznowienie granic wskazanych nieruchomości na styku z inną własnością, okazanie granic miejscowemu leśniczemu; b. przekazanie wznowionych punktów granicznych i działek (poligonów) w formie pliku .shp do Zamawiającego; c. połączenie geodezyjne wznawianych działek; d. sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych. ► dla Części II a. wznowienie granic wskazanych nieruchomości na styku z inną własnością, okazanie granic miejscowemu leśniczemu; b. przekazanie wznowionych punktów granicznych i działek (poligonów) w formie pliku .shp do Zamawiającego; c. połączenie geodezyjne wznawianych działek; d. połączenie geodezyjne (suma pow.) wskazanych działek; e. sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: ► dla Części 1 – 1 500,00 zł ► dla Części 2 – 1 500,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn.zm.); 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO B.P. S.A. nr konta 13 1020 3903 0000 1002 0029 5295 z dopiskiem: „Wadium – Modernizacja geodezyjna działek” w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6 - kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: • nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, • kwotę gwarancji/poręczenia, • zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (Niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy oraz art. 24 ust.5 pkt. 1,2,4,5,7 i 8 ustawy Pzp 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą: • oświadczenie podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia złożonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. • zobowiązanie przedmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt. 3 powyżej. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.5 - 1.8 Dokumenty wymienione w pkt 1.5 - 1.8 . Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 26 ust.2 ustawy PZP. 6. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: a) o których mowa w pkt 1.5 – 1.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; (b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) o których mowa w pkt 1.8 składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, zgodnie z terminami wskazanymi powyżej. 9. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1.8, składa dokument, o którym mowa w pkt. 7 lit. b) powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w pkt. 7. 10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; d) dokumenty, o których mowa w pkt 1.5 – 1.8 obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; f) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; h) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 14. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ należy załączyć zaświadczenia pkt. 1.6 i 1.7 - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki. 15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach