Przetargi.pl
Dostos. do obow. przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczeg. zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograf. w skalach 1:500- 1:5000 z podz. na zadania

Powiat Krotoszyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 725 42 56
  • Data zamieszczenia: 2024-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński
    56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 725 42 56
    REGON: 250854754
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostos. do obow. przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczeg. zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograf. w skalach 1:500- 1:5000 z podz. na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000 z podziałem na 3 zadania:Zadanie Nr 1 obręb: Miasto Krotoszyn arkusz nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia (w zakresie zadania, na które złożono ofertę) należy wykonać m.in. aktualizację i weryfikację bazy danych obiektów topograficznych) w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, termin realizacji zamówienia oraz wydłużenia gwarancji.W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do:1) bezpłatnego usuwania wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca. 2) usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko.Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawyZadanie 2 Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000 z podziałem na 3 zadania:Zadanie Nr 2 obręb: Miasto Krotoszyn arkusz nr 30,31,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49, 50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,62,63W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia (w zakresie zadania, na które złożono ofertę) należy wykonać m.in. aktualizację i weryfikację bazy danych obiektów topograficznych) w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, termin realizacji zamówienia oraz wydłużenia gwarancji.W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do:1) bezpłatnego usuwania wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca. 2) usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko.Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawyZadanie 3 Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000 z podziałem na 3 zadania:Zadanie 3 obręb Miasto Krotoszyn arkusz nr 61,67,68,69,70,71,107,108,109,110,111,112,113, 114,115W ramach usługi będacej przedmiotem zamówienia (w zakresie zadania, na które złożono ofertę) należy wykonać m.in. aktualizację i weryfikację bazy danych obiektów topograficznych) w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej SWZ. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, termin realizacji zamówienia oraz wydłużenia gwarancji.W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do:1) bezpłatnego usuwania wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca. 2) usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko.Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.5. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Zadanie 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)Zadanie 2 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)Zadanie 3 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. od dnia 14.03.2024 r. do dnia 12.04.2024 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział Krotoszyn 79 1020 2267 0000 4802 0004 2440 z adnotacją: (w zależności od składanej oferty na dane zadanie) „Wadium – Zadanie ……..(nazwa zadania)”Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego) tj. do dnia 14.03.2024 r. do godz. 12.00.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Krotoszyński z siedzibą ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli: Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (1) wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1321 ze zmianami) w związku z art. 45 „h” ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.)-Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach