Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bielice-02, Leżajna-15, Orenice-21, Rogaszyn-27, Sułkowice II-29, gmina Piątek, pow. łęczycki, województwo łódzkie

Powiat Łęczycki ogłasza przetarg

  • Adres: 99100 Łęczyca, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
    ul. Kościuszki 1
    99100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
    REGON: 61101612300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bielice-02, Leżajna-15, Orenice-21, Rogaszyn-27, Sułkowice II-29, gmina Piątek, pow. łęczycki, województwo łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków 5 obrębów, na terenie gminy Piątek, Powiat Łęczycki w Województwie Łódzkim. I etap – czynności techniczne 1.1 Przeprowadzenie wywiadu terenowego: a) Porównanie danych ewidencyjnych ze stanem faktycznym w terenie w zakresie przebiegu granic działek, granic i rodzajów użytków gruntowych oraz usytuowania budynków oraz zebranie informacji opisowych niezbędnych do założenia kartoteki budynków zgodnie z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków (dotyczy również lokali) b) Wytypowanie obszarów, dla których stwierdzono rozbieżności w sposobie użytkowania i których ocena należy do klasyfikatora gruntów. UWAGA! Zlecenie przeprowadzenia aktualizacji w/w użytków należy do Wykonawcy w ramach środków wchodzących w skład ceny zamówienia. c) Wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków (w postaci plików dotyczących poszczególnych działek) d) W przypadku wątpliwości dotyczących wykazania na danej nieruchomości terenu zabudowanego i zurbanizowanego, czy też terenu rolnego zabudowanego przeprowadzić uzgodnienia w tym zakresie z Urzędem Gminy. 1.2 Przeprowadzenie badań stanu prawnego na podstawie danych z ksiąg wieczystych, opracowań jednostkowych i innych dokumentów źródłowych. 1.3 Przeprowadzenie analizy dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego . 1.4 Dokonać uzgodnień w zakresie dróg, cieków podstawowych oraz granic obwodów i rejonów spisowych oraz obszarów objętych ochroną przyrody. II etap – czynności techniczne 2.1 Protokolarne ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, dla których brak jest informacji w zasobie geodezyjnym i kartograficznym lub gdy dane te nie są wiarygodne. 2.2 Przeprowadzenie pomiarów geodezyjnych w terenie brakujących budynków oraz budynków z digitalizacji , ustalonych punktów granicznych oraz punktów załamań użytków gruntowych. 2.3 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów w zakresie wytypowanych obszarów. 2.4 Opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków w tym: - założenie kartoteki budynków i lokali - założenie rejestru budynków, rejestru lokali oraz aktualizacja rejestru gruntów - uzupełnienie treści mapy ewidencyjnej - utworzenie obiektowej bazy budynków 2.5 Sporządzenie wykazów zmian gruntowych (również w formie elektronicznej np. excel). III etap – Czynności formalno-prawne i czynności porządkujące bazy danych 3.1 Udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo- kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków do wglądu zainteresowanym oraz w rozpatrzeniu zgłoszonych uwag. Wyłożenie projektu nastąpi w terminie 10.09.2018 r.- 28.09.2018 r. 3.2 Aktualizacja graficznych i opisowych baz danych ewidencji gruntów i budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 9 do SIWZ. Wszystkie opracowania w postaci druków, pism, protokołów, tabel, obliczeń oraz zawartość operatu uzgodnić z PODG i K.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Podpisany i wypełniony formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach