Przetargi.pl
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA

Gmina Łabowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-336 Łabowa, Łabowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48184142450 , fax. +48184142451
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabowa
    Łabowa 38
    33-336 Łabowa, woj. małopolskie
    tel. +48184142450, fax. +48184142451
    REGON: 491892386
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji energetycznej budynku Urzędu Gminy Łabowa poprzez termomodernizację skorupy budynku, modernizację systemu oświetlenia oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku.W ramach realizowanego projektu do wykonania zaplanowane są następujące prace: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych murowanych kondygnacji nadziemnej styropianem, osłonięcie tynkiem silikonowym ściany od zachodu - ocieplenie wełną mineralną; 2) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem wełną mineralną; 3) Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV; 4) Montaż ciepłomierzy; 5) Modernizacja oświetlenia wbudowanego na energooszczędne świetlówki LED; 6) Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,92 kWp (31 paneli o mocy 320 Wp każdy). W ramach robót zlecanych przez Zamawiającego do wykonania zaplanowano roboty uzupełniające: 1) malowanie dachu; 2) prace dodatkowe na elewacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu 87881100060032031001010201 z adnotacją "MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji finansowej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załącznik nr 1 do specyfikacji – formularz 4. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego . 3.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach