Przetargi.pl
Modernizacja elementów infrastruktury systemu detekcji na terenie miasta Gliwice

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja elementów infrastruktury systemu detekcji na terenie miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Dostawa repozytorium danych wysokiej dostępności wraz z instalacją, konfiguracją, przeniesieniem danych oraz zapisów obrazów systemu T-Rec. 2. Dostawa wybranych hostów klastra wysokiej dostępności systemu wirtualizacji. 3. Dostawa modularnego przełącznika sieciowego wraz z instalacją i konfiguracją. 4. Rozbudowa pamięci wybranych hostów klastra wysokiej dostępności. 5. Modernizacja serwera kopii zapasowych. 6. Modernizacja infrastruktury sieci bezprzewodowej. 7. Dostawa aktualizacji licencji Check Point Firewall. 8. Dostawa aktualizacji licencji Veeam. 9. Dostawa aktualizacji licencji VMware. 10. Dostawa licencji Microsoft Windows. 11. Dostawa licencji Microsoft Exchange wraz z wdrożeniem. 12. Dostawa licencji TeamViewer Bussiness. 13. Dostawa licencji PTV Vissim wraz z instalacją i szkoleniem. 14. Dostawa stacji zarządzania ruchem – typ 1 15. Dostawa stacji zarządzania ruchem – typ 2 16. Dostawa stacji systemu obiegu dokumentów. Szczegóły zamówienia opisano w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Zał Nr 7 do SIWZ. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w Załączniku nr 6, do SIWZ "wzór umowy".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20000 (dwadzieścia tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach