Przetargi.pl
„Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie”

Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Kolejowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 600, , fax. 323 242 612
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej
    Kolejowa 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 242 600, , fax. 323 242 612
    REGON: 27054706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Warunki ogólne 1. Do zadań Wykonawcy należy dostawa oraz integracja macierzy dyskowej z 3 węzłowym klastrem wysokiej dostępności, na którym będą uruchamiane krytyczne aplikacji firmy 2. Dostarczony sprzęt musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek Polski. Wyposażony w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Objęty gwarancją producenta przez okres deklarowany w ofercie. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia oświadczenia producenta o spełnieniu wymogów specyfikacji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego. 3. Oferowane produkty muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji i wsparcia producenta w zakresie zgłaszania problemów technicznych oraz dostępu do poprawek i uaktualnień systemu. W okresie wsparcia Zamawiający musi mieć prawo do bezpłatnej aktualizacji do najnowszej wersji produktów, jeżeli zostaną one opublikowane przez producenta dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Jeżeli dla konkretnego elementu wskazano w warunkach dłuższy minimalny okres gwarancji to taki jest wymagany dla tego elementu wraz z wsparciem technicznym producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający jest organem Administracji Samorządowej i jest uprawniony do używania licencji dedykowanych dla instytucji rządowych, co jednak nie wyklucza zastosowania licencji komercyjnych. 2.2.Prace instalacyjne: 1. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji nowego sprzętu, uruchomienie funkcjonalności klastra, mechanizmów archiwizacji środowiska wirtualnego oraz instalacje oprogramowania do zamykania środowiska wirtualnego podczas dłuższej awarii zasilania. 2. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji nowej macierzy dyskowej, konfigurację grup RAID na nowej macierzy, konfigurację dysków global hotspare, konfigurację tieringu (SSD-SAS), mapowanie wolumenów do hostów. 3. Prace obejmą proces fizycznej instalacji i konfiguracji przełączników Ethernet, skonfigurowanie ich do obsługi klastra, zdefiniowanie VLAN-ów oraz protokołu STP. 4. Wszystkie połączenia w klastrze na poziomie siec SAN FC 16 Gbps i sieci lokalnej Ethernet 10 Gbps mają być redundantne. Po stronie zamawiającego leży również dostarczenie odpowiednich kabli. 5. Prace obejmą zmianę konfiguracji posiadanych przez Zamawiającego 3 sztuk firewalli FG60E tak, aby dopasować adresację clustra obliczeniowego do sieci lokalnych. Każda z trzech Jednostek posiada własną, niezależną i odseparowaną sieć lokalną i osobne firewalle, natomiast sieć „management” powinna być wspólna. 6. Prace obejmą proces migracji aktualnego środowiska serwerów fizycznych do środowiska wirtualnego na nowych, dostarczonych zasobach sprzętowych. W tym czasie nie może nastąpić żadna przerwa w działaniu systemu informatycznego. 7. Testowanie poprawności działania środowiska SAN i siec Ethernet uwzględniające również symulację sytuacji awaryjnych. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanego projektu, zastosowanej technologii, konfiguracji, zaznaczenie miejsc wszystkich fizycznie montowanych urządzeń. Wszelkie oznaczenia muszą być zgodne z nazewnictwem przyjętym w konfiguracji sprzętowej i programowej. Dokumentacja powinna zawierać co najmniej: rozmieszczenie sprzętu w szafach , zestawienie połączeń pomiędzy urządzeniami, adresację IP, dostępy i hasła administracyjne, ogólną konfigurację urządzeń w tym podział wolumenów w macierzy wraz z przyporządkowaniem fizycznych dysków do wolumenów, zestawienie VLAN w przełącznikach wraz z przyporządkowaniem portów. 9. Wraz z wdrożeniem Wykonawca dostarczy pełne oprogramowanie oraz nośnik z systemem (instalacją). 10. Prace instalacyjne muszą być prowadzone w sposób nie przeszkadzający użytkownikom w normalnej pracy. Wszystkie prace wymagające wyłączenia całości lub części obecnie używanego sprzętu i oprogramowania muszą być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach