Przetargi.pl
Dostawa 22 serwerów oraz 10 pakietów oprogramowania biurowego dla IAS Katowice

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
    REGON: 10212340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 22 serwerów oraz 10 pakietów oprogramowania biurowego dla IAS Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 sztuk serwerów oraz 10 pakietów oprogramowania biurowego dla IAS Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: dla Części 1 – Dostawa 22 sztuk serwerów: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, - Załącznik nr 4/1 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 1, - Załącznik nr 5/1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, dla Części 2 – dostawa 10 sztuk oprogramowania biurowego - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, - Załącznik nr 4/2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części 2, - Załącznik nr 5/2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - dla części 1: wniesienie wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy 00/100) - dla części 2: wniesienie wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ oraz numer części. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym pokój nr 2, budynek „A”.W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 15 SIWZ) z dopiskiem WADIUM. W związku z zagrożeniem epidemicznym COVIDD-19, w przypadku braku dostępności do budynku Zamawiającego, dokumenty należy pozostawić w wyznaczonym miejscu przy dyżurce ochrony. 7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga spełniania wszystkich warunków w zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu podanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia powyższego, złoży stosowne oświadczenie na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z art. 24 ust. 5 pkt 1 może wskazać w pkt. XII formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adres strony internetowej wraz z podaniem nr KRS lub w przypadku CEIDG – nazwy firmy, umożliwiających Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części 1 - dostawa 22 sztuk serwerów: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/1 do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/1 do SIWZ) - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp chyba, że Wykonawca podał w pkt XII formularza oferty informacje pozwalające na weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Dokumenty wymagane dla części 2 - dostawa10 sztuk oprogramowania biurowego: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Formularz cenowy (Załącznik nr 4/2 do SIWZ), - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5/2 do SIWZ) - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp chyba, że Wykonawca podał w pkt XII formularza oferty informacje pozwalające na weryfikację tych danych przez Zamawiającego W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje zapisów art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach