Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44121 Gliwice, ul. Płowiecka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
ul. Płowiecka 31
44121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
REGON: 24000925100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja elementów infrastruktury systemu detekcji na terenie miasta Gliwice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę repozytorium danych wysokiej dostępności wraz z instalacją, konfiguracją oraz przeniesieniem zapisów obrazów systemu Milestone xProtect Corporate. 2. Dostawę wybranych hostów klastra wysokiej dostępności systemu wirtualizacji. 3. Dostawę modularnego przełącznika sieciowego wraz z instalacją i konfiguracją. 4. Rozbudowę systemu bezpieczeństwa internetowego Check Point Firewall wraz ze szkoleniami. 5. Dostawę aktualizacji licencji Check Point. 6. Dostawę aktualizacji licencji Veeam. 7. Dostawę aktualizacji licencji vmWare. 8. Dostawę aktualizacji licencji Milestone. 9. Dostawę licencji Milestone i pakietu biurowego. 10. Dostawę stacji zarządzania ruchem – typ 1. 11. Dostawę stacji zarządzania ruchem – typ 2. 12. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 1. 13. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 2. 14. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 3. 15. Dostawę przenośnej konsoli zarządzającej - typ 4. 16. Dostawę kamery monitoringu. 17. Dostawę drukarki do kart zbliżeniowych. 18. Dostawę systemu audiowizualnego. Szczegóły zamówienia opisano w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Zał Nr 7 do SIWZ. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w Załączniku nr 6, do SIWZ "wzór umowy". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20000 (dwadzieścia tysięcy zł),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup serwera” dla Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach
Dodano: 2023-11-02 - Rozbudowa infrastruktury serwerowej na potrzeby Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej - 2 części.
Dodano: 2023-05-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-05-23 - „Zakup serwera wraz z oprogramowaniem” dla Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach
Dodano: 2023-05-22 - Zakup urządzeń informatycznych – serwerów i macierzy
Dodano: 2022-09-05 - Dostawa 22 serwerów oraz 10 pakietów oprogramowania biurowego dla IAS Katowice. Tylko dla części 1 prawo opcji - dostawa serwerów w maksymalnej ilości 3 sztuk.
Dodano: 2021-01-11 - „Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej do obsługi wirtualizacji oraz licencji oprogramowania wraz z migracją istniejących systemów Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie, Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie”
Dodano: 2020-12-16 - Dostawa 22 serwerów oraz 10 pakietów oprogramowania biurowego dla IAS Katowice
Dodano: 2020-11-24 - Zakup serwerów i macierzy dla Sądu Okręgowego w Gliwicach
Dodano: 2020-10-30 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera oraz oprogramowania.
Dodano: 2020-09-18