Przetargi.pl
Modernizacja dźwigów osobowych w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/42/OB/09

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dźwigów osobowych w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/42/OB/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją dwóch dźwigów osobowych (nr 1 i nr 2) w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej obejmujące m.in demontaż istniejących dźwigów i drzwi na poszczególnych kondygnacjach, montaż, instalacja oraz przetestowanie kompletnych dźwigów, towarzyszące i wykończeniowe roboty budowlane. (CPV 45.31.31.00-5 Instalowanie wind). Termin wykonania do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane których wartość zbilansowana w ramach przedmiotowego obiektu w 2009r. nie przekracza kwoty 5.150.000Euro. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: wystąpiła potrzeba dokonania ww. zamówień uzupełniających a Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących m.in. modernizację lub montaż dźwigów osobowych z napędem elektrycznym, w tym wartość co najmniej 1 roboty musi wynosić ok. 200.000 zł brutto na 1 dźwig. 4.Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą) posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa; b) kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji (E) o napięciu do 1 kV (wystawione przez SEP lub inną uprawnioną jednostkę); c) uprawnienia do wykonywania robót dźwigowych dotyczących dźwigów osobowych, bądź osobowo-towarowych np. ISO 9001/2001 na montaż dźwigów osobowych, lub uprawnienia na modernizację dźwigów osobowych (UDT). 5.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.1-5, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników zawartych w nw. pkt.A 1.1-5.2 potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24. ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy). B) Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca):6.Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 7.Zaoferowanie przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymogom zamawiającego, w szczególności wymaganiom technicznym. 8.Zaoferowanie wymaganych minimalnych parametrów technicznych - wykazanie, że oferowane materiały i urządzenia oraz ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B 6.1-7.1; - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B 8.1 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A ) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6.1. Oferta Cenowa. 7.1 Zestawienie materiałów, urządzeń, sprzętów. 8.1. Zdjęcia, prospekty, katalogi, foldery, opisy techniczne lub inne materiały dotyczące oferowanego urządzenia, jego elementów, materiałów czy rozwiązań, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. - w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r.z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach