Przetargi.pl
Modernizacja Dzielnicowego Domu Ludowego w Polance wraz z przyległym terenem na cele społeczne” – przebudowa klatek schodowych oraz części pomieszczeń

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 218 , fax. 13 47 43 218
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    Lwowska 28A
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 218, fax. 13 47 43 218
    REGON: 52698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Dzielnicowego Domu Ludowego w Polance wraz z przyległym terenem na cele społeczne” – przebudowa klatek schodowych oraz części pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i modernizacji klatek schodowych, pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze budynku - sali widowiskowej wraz z pomieszczeniami przyległymi i zapleczem kuchennym oraz pomieszczeń piwnic z wyjątkiem pomieszczenia kotłowni. a) Roboty budowlane i remontowe klatek schodowych i pomieszczeń na I piętrze objętych pracami przebiegać będą głównie w obrębie następujących elementów budynku i dotyczyć będą: - przebudowy pomieszczeń kuchennych w celu dostosowania do obecnie obowiązujących przepisów, polegającej na rozebraniu ścianki działowej i wykonaniu przebić w ścianie wydzielającej pomieszczenia kuchni, wykonaniu nowych ścianek działowych wydzielających nowoprojektowane pomieszczenia zaplecza kuchennego, montażu nowej stolarki drzwiowej, wykonaniu prac wykończeniowych (tynkowaniu, szpachlowaniu malowaniu, układaniu płytek ceramicznych i gresowych), a także wyposażeniu zaplecza kuchennego w sprzęt niezbędny do właściwego i zgodnego z przepisami funkcjonowania - przebudowy i remontu sali widowiskowej, polegającej na rozbiórce ścianki działowej wydzielającej scenę i magazyn, wykonaniu na ścianach i suficie uzupełniania tynków, szpachlowaniu i malowaniu -wymiany posadzek w sali widowiskowej wraz z pomieszczeniami przyległymi (wykonanych z różnych materiałów) na podłogi z parkietu, paneli podłogowych i płytek gresowych -przebudowy klatek schodowych, polegającej na poszerzeniu spocznika i biegu klatki schodowej od strony ul. Decowskiego, demontażu 4 szt. okien w klatkach schodowych od strony zachodniej i zamurowaniu otworów, wykonaniu ścianek działowych wydzielających pomieszczenie magazynowe pod schodami w klatce schodowej przy zapleczu kuchennym, demontażu istniejących balustrad i montażu nowych oraz obłożeniu istniejących schodów płytkami gresowymi -wydzielenia przeciwpożarowego klatek schodowych, polegającego na demontażu istniejących drzwi w poziomie I piętra i montażu w tym miejscu nowych drzwi o odporności ogniowej EI 30 oraz wymianie w poziomie parteru i I piętra, drzwi do pomieszczeń w obrębie tych klatek na drzwi p.poż o odporności ogniowej EI 30 -wyposażenia klatek schodowych w urządzenia do usuwania dymu, polegające na demontażu istniejących okien na najwyższej kondygnacji w klatkach schodowych, poszerzeniu istniejących otworów okiennych, wykonaniu nowego otworu, montażu nadproży i nowych okien oddymiających samoczynnie otwieranych z zamontowanymi siłownikami elektrycznymi -demontażu 3 szt. drzwi wejściowych do klatek schodowych i montażu nowych -oddzielenia piwnic od pozostałej części budynku poprzez demontaż drzwi prowadzących do piwnic i montaż nowych drzwi o odporności ogniowej EI 60 -montażu platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych w klatce schodowej od ul. Decowskiego -montażu nowego podwyższenia w wersji mobilnej. Roboty remontowe pomieszczeń piwnic objętych pracami przebiegać będą głównie w obrębie następujących elementów budynku i dotyczyć będą: -remontu ścian poprzez usunięcie starych tynków i wykonaniu izolacji poziomej ścian metodą iniekcji niskociśnieniowej, nowych tynków renowacyjnych i ich malowaniu -remontu sufitów poprzez usunięcie luźnych i odpadających tynków, wykonaniu uzupełnień tynków, szpachlowaniu i malowaniu. -wymiany posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzek b) W zakresie instalacji sanitarnych W obrębie przebudowywanych pomieszczeń zaplecza kuchennego przewiduje się przebudowę wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej i wentylacji wyciągowej dostosowanych do nowych funkcji pomieszczeń. Projekt przewiduje również wykonanie wewnętrznej instalacji ppoż- hydrantowej obejmującej swoim zasięgiem całą powierzchnię użytkową, klimatyzacji pomieszczenia sali widowiskowej oraz wykonania wspomagania wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń na poziomie piwnic. c) W zakresie instalacji elektrycznych Projekt przewiduje przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie przebudowywanych pomieszczeń zaplecza kuchennego i klatki schodowej do niej przyległej, wykonanie instalacji systemu oddymiania klatek schodowych, oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) oraz zasilenia projektowanej platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych, klimatyzacji w sali widowiskowej i wspomagania wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń na poziomie piwnic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projektach wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Uwaga! – Prace objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w czynnym obiekcie, w którym zlokalizowane są m. in. Poradnia lekarska, poczta, biblioteka, dzienny klub seniora oraz na I piętrze budynku spółdzielnia socjalna prowadząca działalność gastronomiczną. Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę, że w/w jednostki muszą funkcjonować bez przerwy, co będzie mieć wpływ na kolejność i front prac (np. nie będzie można wyłączyć z użytkowania obydwu klatek schodowych, jak również trzeba będzie zabezpieczyć komunikację do spółdzielni socjalnej na I piętrze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 219 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom odrzuca się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. II. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. III. Wykonawca przed podpisaniem umowy obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorysy sporządzone zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach