Przetargi.pl
Modernizacja dziedzińca ,chodnika i drogi wewnętrznej w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Szprotawska 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4599391 , fax. 0-684599393
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szprotawska 19 19
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4599391, fax. 0-684599393
    REGON: 97132117500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa samorzadowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dziedzińca ,chodnika i drogi wewnętrznej w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ; Modernizacja dziedzińca, chodnika i drogi wewnętrznej w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie I.pokrycie części dziedzińca mieszanką mineralno bitumiczną; -Ręczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej (beton ,kostka) 960,7m? -Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (8 szt) -Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową k-65(1010,7m? - Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna z asfaltu twardolanego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 3 - 5 cm-1010,7m? -Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonu (10m?) -Podbudowa betonowa z dylatacja - (B20)-10m? -Ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową (39.600m?) -Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi i gruzu na odległość 10 km-2,6m? -Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe w gruncie kat. I-II-(50,00m) - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.(50,00m) II. remont drogi wewnętrznej -Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonu (65,69m?) -Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie (65,69m?) -Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym(65,69m?) -Wykonanie nawierzchni betonowa (beton B20)(65,69m?) -Rozebranie ław, cokołów betonowych (1,232m?) -Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod cokoły w gruntach suchych kat.III-IV-(8,834) -Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat.I-III; głębokośc do 1,5m , szerokość 08-1.5m -(5,154m?) -Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości do 0.6m ręczne układanie betonu(B20) (3,68m?) -Wykonanie i montaż bramy przesuwnej z napędem elektrycznym -siłownik SOMMER lub równoważny- (brama z kształtowników stalowych z wypełnienie siatką panelowa ocynk.) 10,5m? (7mb x 1,5mb) -Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi i gruzu na odległość 10 km III -wymiana chodnika -Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej(43,16m? -Rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej-(33,20m) -Rowki pod obrzeza chodnikowe w gruncie kat. I-II-(33,20m) -Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem(33,20m) -Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na posypce cementowo- piaskowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym-(43,16m?) UWAGA!!! Wszystkie prace wykonywane będą na czynnym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy odstapił od wymogu wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie /spełnia/nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i spełnia warunki zawarte w art. 22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 ); c)podpisany projekt umowy ( załącznik nr 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie /spełnia/nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach