Przetargi.pl
Przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa terenu w obrębie Placu Wileńskiego w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Placu Wileńskiego w Drezdenku wraz z infrastrukturą techniczną. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty rozbiórkowe, c) Wycinka i karczowanie drzew i krzewów, d) Roboty ziemne, e) Wykonanie kanalizacji deszczowej, f) Wykonanie kanalizacji sanitarnej, g) Wykonanie sieci wodociągowej, h) Wykonanie oświetlenia placu, i) Wykonanie instalacji elektrycznej w maszynowni fontanny oraz na terenie placu, j) Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i płyt kamiennych, k) Wykonanie komory fontanny, wyposażenie fontanny, l) Wykonanie pomnika wraz z fundamentem, m) Wykonanie placu zabaw, n) Wykonanie małej architektury, o) Wykonanie masztów flagowych, p) Wykonanie zieleni, nasadzeń drzew i krzewów, q) Wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) Wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni terenu poza Placem Wileńskim uległych zniszczeniu bądź rozebraniu przez budowę infrastruktury technicznej związanej z przebudową Placu Wileńskiego, b) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami. Tymczasowa organizacja ruchu musi być wprowadzona przed rozpoczęciem robót i przewidywać tymczasowe miejsca postojowe oraz miejsce przystankowe dla autobusów w pobliżu placu budowy na ul. Lwowska, Nowogrodzka i Plac Wileński, c) Wprowadzenie przed rozpoczęciem robót stałej organizacji ruchu na ul. Nowogrodzkiej oraz wyznaczenie miejsc parkingowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, d) Zawiadomienie mieszkańców zamieszkujących w sąsiedztwie placu budowy o rozpoczęciu robót (w formie obwieszczenia), e) Zawiadomienie właścicieli bądź zarządców sklepów, punktów handlowych i usługowych zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy o rozpoczęciu robót, f) Zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu Policji, Starosty Powiatowego i Marszałka Województwa, g) Aktualizacja przekazanych przez zarządcę książek dróg zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach inwestycji, h) Przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru organizacji ruchu przed jej wprowadzeniem, i) Prowadzenie nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, j) Wykonanie wszystkich czynności nałożonych decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ws. wycinki drzew oraz pozwolenie na prowadzenie robót, k) Zawiadomienie o rozpoczęciu robót wszystkich zarządców sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, l) Zgłoszenie zarządcy sieci wodociągowej przyłączenia do sieci wraz z wykonaniem badania wody i wszelkimi uzgodnieniami, m) Rozbiórka i złożenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Drezdenko) elementów metalowych zlokalizowanych na istniejącym pomniku, n) Rozbiórka i utylizacja istniejącego pomnika. 5. Zakres zamówienia obejmuje również transport materiałów z rozbiórki na teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Drezdenku oraz ich pokruszenie. Materiał do odzysku należy ułożyć, spaletować i przetransportować na teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Drezdenku. Frez z robót rozbiórkowych (z dróg asfaltowych) należy przetransportować na ul. Kolejową w Drezdenku. 6. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Wielobranżowy projekt budowlany wraz z rysunkami, wielobranżowy projekt wykonawczy wraz z rysunkami, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Projekt stałej organizacji ruchu. 7. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączone przedmiary robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. 8. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 9. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 10. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego. Ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca ponosi wszelkie opłaty powstałe w wyniku realizacji inwestycji (np. za uzgodnienia organizacji ruchu). 12. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Kierownik budowy będzie musiał mieć doświadczenie w prowadzeniu robót przez okres minimum 2 lat w strefie objętej ochroną konserwatora zabytków. 13. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach). 14. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 15. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 16. Zamawiający wskazuje, że na terenie inwestycji zlokalizowany jest światłowód, dlatego prace należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. 17. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów oraz wzornictwa. 18. Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtowo. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 19. Zamawiający przewiduje płatności częściowe pod warunkiem złożenia przed zawarciem umowy kosztorysu zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku. Kosztorys nie będzie podstawą rozliczenia inwestycji będzie stanowił element pomocniczy do określenia wysokości płatności częściowych. 20. Zamawiający informuje, że przewiduje trzy płatności. Dwie częściowe i jedną końcową. Pierwsza płatność zaplanowana jest w 2016 roku w maksymalnej wysokości 900 tysięcy zł, druga płatność w 2017 roku po wykonaniu 50% przerobu, trzecia płatność pozostała kwota po dokonaniu odbioru końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach