Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Staw

Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 66-433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7277148 , fax. 095 7277136
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
    Plac Jedności Robotniczej 1 1
    66-433 Lubiszyn, woj. lubuskie
    tel. 095 7277148, fax. 095 7277136
    REGON: 00054682200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Staw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi poprzez ułożenie nawierzchni asfaltowej na istniejącej jezdni z kamieni brukowych w pasie technicznym drogi gminnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferencci ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 3) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym bądź kopia wpisu do ewidencji lub wypis z KRS, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówieniatj. wykaz sprzętu- co najmniej koparko - ładowarka, samochody ciężarowe 2 szt. walec drogowy, Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania: Kierownik budowy z 5-cio letnim stażem pracy, aktualnymi uprawnieniami. d) oświadczenie o posiadaniu bądź kopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, f)oświadczenia o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź zaświadczenia wydane przez odpowiednie organy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach