Przetargi.pl
Modernizacja dwóch pomieszczeń części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3 w ramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz"

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    REGON: 531412792
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dwóch pomieszczeń części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3 w ramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch pomieszczeń (nr 1 i nr 8 – docelowe oznaczenie w dokumentacjiprojektowej pomieszczeń) części parteru w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach dz. nr 1246/3 - wramach zadania budżetowego „Obchody 800-lecia Głuchołaz”.2. Zakres rzeczowy zadania określony w oparciu o część opracowanej dokumentacji budowlanej (kolorem czerwonymskreślono w części opisowej elementy dokumentacji, które należy pominąć) „Przebudowa i remont części parteru ze zmianąsposobu użytkowania na „Izbę pamięci poświęconej historii lokalnej” w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 wGłuchołazach, dz. nr ewid. 1246/3”, obejmuje min:1) roboty budowlano-remontowe w pomieszczeniu nr 1 i nr 8 (docelowe oznaczenie w dokumentacji projektowejpomieszczeń):a) demontaż istniejącego wyposażenia i elementów wskazanych do rozbiórki,b) wykonanie robót związanych z posadzkami,c) wykonanie sufitów podwieszanych na systemowym ruszcie metalowym o odporności pożarowej REI60,d) renowację wewnętrznej stolarki drzwiowej,e) wykonanie gładzi gipsowych,f) roboty wykończeniowe,g) przebudowę instalacji wewnętrznych elektrycznych,h) wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej pomieszczeńi) wykonanie instalacji sieciowej – Ethernetj) wykonanie instalacji AV (do podłączenia tablicy interaktywnej z nagłośnieniem wraz z dedykowanym projektorem orazpodłączeniem stanowiska komputerowego)2) wykonanie wszelkich robót oraz dostaw w pomieszczeniu nr 1 i nr 8 ( z wyłączeniem robót ujętych w pkt. 5) zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę nr 988/21 z dnia 19.08.2021 r. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzytechnicznej i sztuką budowlaną,3) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-2.Roboty budowlane prowadzone będą w budynku Liceum ogólnokształcącego, który ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków, dlatego prowadzone prace należy wykonywać z należytą ostrożnością i wytycznymi z dokumentacji i przepisami w tym zakresie.UWAGA: w ramach realizacji zadania w oparciu o dokumentację projektową wyłączeniu podlegają:a) wszelkie roboty budowlane dotyczące pomieszczeń nr 2, nr 3.1, nr 3.2, nr 4, nr 5, nr 6.1, nr 6.2, nr 6.3, nr 7, nr 9, nr 10,b) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca renowacji stolarki okiennej oraz docieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz w pomieszczeniu nr 1 i nr 8 (docelowe oznaczenie pomieszczeń),c) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca wykonania instalacji sanitarnych c.o.d) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca instalacji sanitarnych wodnych i kanalizacji sanitarnej,e) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca zakupu i montażu platformy przy-schodowej dla osób niepełnosprawnych (w korytarzu) ,f) zamieszczona w dokumentacji projektowej część dotycząca montażu drzwi dwuskrzydłowych oddzielających klatkę schodową od części objętej opracowaną dokumentacją projektową (w korytarzu),g) część dotycząca wyposażenia wszystkich pomieszczeń ujętych w załączonej dokumentacji budowlanej „Przebudowa i remont części parteru ze zmianą sposobu użytkowania na „Izbę pamięci poświęconej historii lokalnej” w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 10 w Głuchołazach.Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należytewykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub modernizacjilub przebudowie lub rozbudowie budynku wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi (m.in. instalacje elektryczne lub instalacje sanitarne lub instalacje wentylacyjne lub p.poż.) o wartości robót brutto min. 100 000,00 PLN z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana. z podaniem rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.Uwagi:-W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres robót, dla potrzeb niniejszegozamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres / wartość robót, o których mowa powyżej.-Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający niedopuszcza, byWykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie niewykonywał wykazywanego zakresu robót.-Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretniewykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakresobowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.- Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innychniż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacjiogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BiuletynieZamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczeniaprzyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia.- Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz któregobyły wykonane.b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.:- co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z Prawembudowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów ,- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót instalacyjnych. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające imważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,- co najmniej 1 osobą pełniąca funkcję kierownika robót elektrycznych. Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostałyOgłoszenie nr 2022/BZP 00226166/01 z dnia 2022-06-272022-06-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanewydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.Uwagi:-Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lubodpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca1994 roku Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.- Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadachokreślonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.- W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwczłonkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacjizawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, któreposiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lubstwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie izachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach