Gmina Szastarka ogłasza przetarg
- Adres: 23225 Szastarka,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 158 714 104 , fax. 158 714 130
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
23225 Szastarka, woj. lubelskie
tel. 158 714 104, fax. 158 714 130
REGON: 83040965000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaszastarka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi w miejscowości Majdan – Obleszcze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie modernizacji drogi w miejscowości Majdan-Obleszcze, na działce o nr ew. 22, od km 0+000,00 do km 0+296,50 na odc.296,5 mb. Modernizowana droga połączona jest z drogą publiczną (dz. nr. 56) istniejącym zjazdem o nawierzchni asfaltowej. Modernizacja w/w drogi polega na wykonaniu robót takich jak: - roboty przygotowawcze związane z geodezyjnym odtworzeniem pasa drogowego na odc.296,5 mb. - oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu do 50 % jego średnicy na odcinku 12,5 mb, - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu o grubości 20 cm – 10.5 mb. - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm warstwy górnej o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 1079,5 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 2 cm jako warstwa wierzchnia na pow. jak wyżej, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (mieszanka miner-asfalt.AC 11 W 50/70) na pow. jak wyżej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który to przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (tj. informację, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp) – zał. nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.4. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 lit A. ppkt 1) - 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy , ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.5 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt I), pkt lit. A. ppkt l)-3) i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. ppkt I ) - 2) SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.6 Świadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1. ppkt I) i ppkt 2) SIWZ oraz zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza ( składane są na wezwanie i mają być aktualne na dzień złożenia, zgodnie z art. 26 ust 2 ustawy). 6.7 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic: 3 Maja, Parkowej i Chopina w Lubartowie wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach programu współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2024
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-04-11 - „Rozbudowa strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku”
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szozdy II etap.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2962L w miejscowości Lipiny Górne-Lewki
Dodano: 2024-03-04 - Nowy wodno-ściekowy ład w Gminie Borki - etap I
Dodano: 2024-02-29 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1312L
Dodano: 2024-02-23 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1312L
Dodano: 2024-02-23 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1312L
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1375L KM 2+350 do 3+350 Al. Wojska Polskiego w Łukowie
Dodano: 2023-11-09