Przetargi.pl
Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap

MIASTO ZAMOŚĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37
  • Data zamieszczenia: 2024-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO ZAMOŚĆ
    ul. Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37
    REGON: 950368747
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ulicy Wincentego Witosa na odcinku od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej (zwanych dalej „Inwestycją”). 2. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap - Budżet Obywatelski”.3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branżach: drogowa i sanitarna dotyczących budowy ulicy Wincentego Witosa na odcinku od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej, w tym wykonanie m.in.:a) robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,b) budowy nawierzchni jezdni,c) budowy nawierzchni dróg dla pieszych,d) budowy zjazdów,e) oznakowania pionowego i poziomego drogi,f) budowy kanalizacji deszczowej,g) wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,h) zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, w tym wykonanie nasadzeń kompensacyjnych drzew, i) robót wykończeniowych,j) wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.4. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwraca uwagę, że:1) Zamawiający zmienił rodzaj nawierzchni na jezdni ulicy Wincentego Witosa. Nawierzchnię jezdni na całej długości należy wykonać jako nawierzchnię z kostki brukowej, należy wykonać konstrukcję jezdni jak poniżej:• warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej koloru szarego – 8 cm,• podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm,• podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa związanego C3/4 – 20 cm,• podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 25 cm,2) Przedmiot zamówienia:a) nie obejmuje wykonania budowy oświetlenia ulicznego, b) nie obejmuje wykonania budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej (od włączenia do istniejącej studni na skrzyżowaniu z ul. Osiedlową /Pszeniczną do studni rewizyjnej S2) o długości 42 m z rur przewodowych DN 400 i 2 szt. studni rewizyjnych DN 1200 mm S1 i S2 – ww. odcinek został wykonany w I etapie, należy wykonać wpusty deszczowe wraz z ich włączeniem do istniejących studni S1, S2 zgodnie z dokumentacją projektową,c) obejmuje wycinkę istniejących drzew kolidujących z inwestycją w ilości 5 szt.,d) obejmuje wykonanie nasadzeń drzew w ilości 5 szt. w tym buk pospolity – 2 szt., grab pospolity – 3 szt., Wykonawca wykona nasadzenia zgodnie z warunkami zawartymi w decyzji zezwalającej na wycinkę drzew.5. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:1) współdziałania z inspektorem nadzoru,2) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,3) zagospodarowania terenu budowy i utrzymania zaplecza budowy, prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 5) poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych z opomiarowaniem, dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,6) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,7) udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienia serwisu technicznego i bieżącej konserwacji, 8) pielęgnacji wykonanych nasadzeń drzew w okresie gwarancyjnym, gwarancja obejmuje pełną żywotność materiału nasadzeniowego, w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia drzew całkowicie i częściowo obumarłych oraz do dokonania nasadzeń zamiennych materiału roślinnego tego samego gatunku i o parametrach zgodnych z parametrami materiału roślinnego, który nie zachował swojej żywotności, niezależnie od przyczyny, 9) usunięcia na swój koszt wad lub usterek robót będących przedmiotem niniejszej umowy w okresie gwarancji i rękojmi,10) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących w czasie realizacji umowy,11) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w niniejszej umowie zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa, i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,12) przygotowania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt., o której mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego min. deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości na wbudowane materiały i urządzenia, niezbędne uzgodnienia/decyzje oraz kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, wraz z kosztorysem powykonawczym wykonanych robót oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w ilości 4 sztuk,13) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość,14) pokrycia kosztów związanych z: a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy, b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy wykonanych elementów,c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia, d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,f) wykonaniem przyłączy dla potrzeb terenu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,g) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej, h) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych, i) wykonaniem pomiarów i badań, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,j) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, koszt demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji oraz naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz usunięcia ewentualnych szkód wyrządzonych, także na działkach osób trzecich,k) zamknięciem (zajęciem) pasa drogowego,l) oznakowaniem objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, m) stałym oznakowaniem drogi zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem stałej organizacji ruchu,n) ewentualnym wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej, o) odtworzeniem dróg i terenów zielonych, p) dostosowaniem wysokościowym wszystkich zjazdów i połączeń z istniejącymi ulicami, ciągami dla pieszych tak, aby zachować funkcjonalność całości wykonanych połączeń, q) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, r) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,15) wykonania wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga wykonania wszelkich robót budowlanych i czynności opisanych w: projekcie zagospodarowania terenu, projektach architektoniczno-budowlanych, projektach technicznych, szczegółowych specyfikacjach technicznych, inwentaryzacji drzew i projekcie zagospodarowania terenu zieleni, projektach organizacji ruchu, przedmiarach, zwanych dalej „dokumentacją projektową”, stanowiących Załącznik do niniejszej SWZ, a później stanowiących Załącznik do umowy i będących jej integralną częścią oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, przepisach techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych. Dokumentacja projektowa sporządzona została z podziałem na branże: drogową, sanitarną.7. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załączniki do SWZ:• Załącznik nr 9 – PZT, uzgodnienia, decyzje• Załącznik nr 10 – Dokumentacja projektowa br. drogowa • Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa br. sanitarna • Załącznik nr 12 – Opinia geotechniczna • Załącznik nr 13 – Organizacja ruchu • Załącznik nr 14 – Inwentaryzacja zieleni, PZT zieleni• Załącznik nr 15 – Przedmiary robótktóre stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, przepisach techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.8. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Witosa, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość.9. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.10. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach