Przetargi.pl
Modernizacja drogi leśnej dojazdowej wraz z montażem witacza

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi leśnej dojazdowej wraz z montażem witacza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi leśnej dojazdowej do Pustyni Błędowskiej, będącej drogą pożarową nr 3, leżącą na terenie Nadleśnictwa Olkusz. Modernizacja polega na wykonaniu nawierzchni szutrowej oraz uzupełnieniu ubytków końcowego fragmentu drogi zgodnie z przedłożonym projektem. Zjazd z drogi leśnej na drogę powiatową asfaltowy zgodnie z przedłożonym projektem. Dodatkowo, na końcu drogi dojazdowej, przed skarpą widoczną na rysunku D.1.6) należy wykonać nie ujęty w projekcie wykonawczym fragment utwardzenia o długości 50 m i szerokości 3 m, konstrukcyjnie zgodnie z pozycją nr 3 przedmiaru „Utwardzenie terenu” Na skrzyżowaniu drogi leśnej z drogą powiatową ulokowany pylon/witacz w formie słupa z dwoma systemami monitoringowymi składającymi się z 3 kamer oraz doświetlonej tablicy kierunkującej ruch na Pustynię Błędowską zgodnie z przedłożonym projektem. Projekt tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Do projektu dołączono przedmiar prac celem prawidłowego skalkulowania robót. Nie jest on jednak dokumentem wymaganym dla ważności złożonej oferty. Prowadzone prace nie mogą całościowo wyłączyć drogi z ruchu samochodowego, ze względu na prowadzone na jej końcu prace budowlane w zakresie stworzenia infrastruktury turystycznej realizowanej w ramach osobnego zamówienia. Przedmiotem zamówienia nie jest ułożenie instalacji światłowodowej i elektrycznej opisanej w projekcie wykonawczym w punktach: 6. Obwód światłowodowy, 6.1 Pomiary wykonywane przy montażu linii, 6.2 Pomiary wykonywane przy odbiorze linii, 7. Sposób zabezpieczenia i układania kabla. W pozostałych miejscach dokumentacji elementy te są określone jako „istniejąca instalacja”. Wykonawca przed przystąpieniem do prac budowlanych oraz po ich zakończeniu jest zobowiązany wykonać wszelkie niezbędne zgłoszenia z opłatami administracyjnymi włącznie u zarządcy drogi powiatowej. OPIS DO ZAŁĄCZNIKA NR 3: Do pozycji w zestawieniu ( załącznik nr 3 do SIWZ) „Montaż witacza” należy wliczyć koszt wyliczony zgodnie z przedmiarem (załącznik nr 6 do SIWZ) dla pozycji kosztorysowych: Dział 1 Elektryka, rozdziały: 1.1 i 1.2 Pozostałe pozycje przedmiaru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wchodzą w koszt pozycji „Modernizacja drogi leśnej dojazdowe” z zestawienia ( załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium: a. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset i 00/100 zł ) b. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- c. kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 g. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007 z późniejszymi zmianami). c. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem „wadium”. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. d. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze – Referat Księgowości Finansowo – Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. e. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. f. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a. PZP b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 21 .ppkt f a) PZP jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. g. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. h. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. i. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie w języku polskim, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b) Zestawienia cen składających się na cenę ofertową za realizację zadania załącznik nr :3 c) Załączniki do SIWZ: załącznik nr 2, załącznik nr 8 , załącznik nr 9. d) Polisa oc. – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach