Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej nr 111954 L w m. Brzeziny- Gmina Bełżec

Wójt Gminy Bełżec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-670 Bełżec, ul. Lwowska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6652445 , fax. 084 6652337
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bełżec
    ul. Lwowska 5 5
    22-670 Bełżec, woj. lubelskie
    tel. 084 6652445, fax. 084 6652337
    REGON: 95001435700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzec.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej nr 111954 L w m. Brzeziny- Gmina Bełżec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Modernizacja drogi gminnej nr 111954 L w m. Brzeziny- Gmina Bełżec, I Część pierwsza: Modernizacja drogi gminnej nr 111954 L w m. Brzeziny- od km 0+110 ÷ 0+220 w zakresie: 1. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym w km 0+110 ÷ 0+220 - 0,11 km 2. Wykonanie koryta na głębokość do 30 cm - 385 m2 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. warstwy 20 cm - 385 m2 4. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. warstwy 15 cm - 385 m2 5. Wykonanie nawierzchni: z masy min-asf gr 5cm - 385 m2 6. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj. łyżki 0,25m3 z transp. na odl. 0,5 km - 20 m3 7. Ręczne formowanie nasypów z gruntu dostarczonego samochodami kat III - 16 m3 8. Wykonanie zagęszczenia poboczy walcami statycznymi - 16 m3 II Część druga: Modernizacja drogi gminnej nr 111954 L w m. Brzeziny- od km 0+000 ÷ 0+110 w zakresie: 1. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym w km 0+000 ÷ 0+110 - 0,11 km 2. Wykonanie koryta na głębokość do 30 cm - 385 m2 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. warstwy 20 cm - 385 m2 4. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. warstwy 15 cm - 385 m2 5. Wykonanie nawierzchni: z masy min-asf gr 5cm - 385 m2 6. Wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj. łyżki 0,25m3 z transp. na odl. 0,5 km - 13,75 m3 7. Ręczne formowanie nasypów z gruntu dostarczonego samochodami kat III - 8 m3 8. Wykonanie zagęszczenia poboczy walcami statycznymi - 8 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr I do SiWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SiWZ. Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 10 pracowników stałych, w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi i co najmniej 5 letnią praktyką w zawodzie na tym stanowisku. 4. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg klasy L lub wyższej o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę. 5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt. 5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia/nie spełnia). 6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1. 3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9; 4. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg klasy L lub wyższej o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę. 6. Kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belzec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach