Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1
11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
REGON: 52933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja drogi głównej prowadzącej od Świerkocina do drogi nr 58" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac budowlanych związanych z realizacją zadania ujętego w budżecie Gminy Olsztynek pn. „Modernizacja drogi głównej prowadzącej od Świerkocina do drogi nr 58”. 2) Zakres rzeczowy zadania obejmuje: A. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych. B. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy. C. Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 10 cm (C70/10) wraz z korytowaniem, zagęszczeniem i profilowaniem podłoża. Szerokość poboczy 0,5 m. D. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o gr. minimum 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową podłoża – szerokość 4,5 m. E. Wbudowanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W wraz z oczyszczaniem i skropieniem podłoża w zaniżeniach. 3) Podstawowe parametry modernizowanej drogi: A. Długość odcinka: ok. 850 m. B. Szerokość jezdni: ok. 4,50 m. C. Istniejąca warstwa z mieszanki z betonu asfaltowego. 4) Zamawiający przedstawia przedmiar robót, który nie stanowi samoistnej podstawy do wyceny, jest jedynie pomocniczy. 5) Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie celem określenia szczegółowego zakresu robót – ilości wykonywanych robót. Zamawiający podkreśla, iż koszty wizji w terenie ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązane w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie). 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Oświadczenie RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ogólnodostępnego i integracyjnego placu zabaw „Szczęśliwa Przystań” w miejscowości Głębock w ramach projektu „Dostępna Przestrzeń Publiczna’’
Dodano: 2024-04-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica. Etap III
Dodano: 2023-12-01 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Burdąg
Dodano: 2023-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 144008N na działce nr 401 obręb 0006 w Jędrychowie
Dodano: 2023-06-30 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2023-05-13 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rekownica oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rekownica
Dodano: 2023-04-21 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica
Dodano: 2023-04-01 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem w ramach Projektu pn.: „Rozwój mobilności i transportu publicznego Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński – etap II
Dodano: 2023-01-25 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2022-10-04 - Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą w gminie Braniewo.
Dodano: 2022-08-30