Przetargi.pl
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii o nawierzchni bitumicznej, realizowanej od podstaw na działce nr 95 w Korytowie, na długości około 900 mb.”

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Ceynowy 14
    86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
    REGON: 53155900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii o nawierzchni bitumicznej, realizowanej od podstaw na działce nr 95 w Korytowie, na długości około 900 mb.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii o nawierzchni bitumicznej, realizowanej od podstaw na działce nr 95 w Korytowie, na długości około 900 mb.” 3.2 Zakres rzeczowy: Przedmiotem jest przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii o nawierzchni bitumicznej, realizowanej od podstaw na działce nr 95 w Korytowie, na długości około 900 mb. Długość modernizowanej drogi wynosi 879,53 m (wg założonej kilometracji). Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Bukowiec, w miejscowości Korytowo. Przebudowa (modernizacja) istniejącej drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, przebudowie istniejących zjazdów, wykonaniu obustronnych gruntowych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz niezbędnej infrastruktury (m.in. znaków pionowych). W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:  rozbiórka elementów dróg,  karczowanie pni,  wykonanie robót ziemnych,  wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni,  wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,  wykonanie warstwy odsączającej z piasku,  wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,  wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego,  wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,  wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,  wykonanie oznakowania pionowego,  regulacja istniejących zaworów wodociągowych i studni telekomunikacyjnych  wykonanie robót wykończeniowych. W ramach modernizacji drogi gminnej planowana jest przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1275C na skrzyżowanie. 3.3 Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Przedmiarach Robót, Kosztorysie ofertowym lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2016.1987 z późn. zm.). 3.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu technicznego, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz przedmiaru robót opracowanych przez Biuro Projektów Drogowych M STUDIO Maciej Wojnowski, ul. Gen. W. Sikorskiego 1/17c, 86-100 Świecie,. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty realizowane będą na podstawie poniższych dokumentów: 1. Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 22 marca 2017 roku, 2. Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, delegatura w Bydgoszcz – pismo nr WUOZ.DB.ZAR.5152.66.7.2016.TZ z dnia 05.12.2016 r. opinia, 3. Gmina Bukowiec, pismo nr RRiB.6220.63.2016.RS z dnia 07.12.2016 r. opinia /decyzja środowiskowa, 4. Komenda Powiatowa Policji w Świeciu, pismo z dnia 04.01.2017 t., zaopiniowanie projektu stałej organizacji ruchu, 5. Gmina Bukowiec, pismo RRiB.7221.1.2017RS z dnia 13.01.2017 r., zaopiniowanie projektu stałej organizacji ruchu, 6. Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu, pismo PZD 4080/2/2017 z dnia 16.01.2017 r., zaopiniowanie projektu stałej organizacji ruchu, 7. Starosta Świecki, pismo KD.7120.12.2017 z dnia 17.01.2017 r., zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, 8. Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu, pismo PZD434/18/2017 z dnia 31.01.20017 r., uzgodnienie przebudowy skrzyżowania, 9. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Świeciu, protokół nr WGK.I.ZUD.6630.78.2017. z dnia 15.02.2017 r., 10. Gmina Bukowiec - zaopiniowanie projektu branży drogowej i branży telekomunikacyjnej, 11. Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukowcu, pismo nr ZGK-7012.09.2017.MT z dnia 24.02.2017 r, uzgodnienie, 12. ORANGE POLSKA S.A., pismo nr 1327/TODDWBJ/P/D14/03/056 z dnia 02.03.2017 r. warunki techniczne. 3.5 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: Kierownik budowy/Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). 3.6 Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. 3.7 Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznał się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia. Wykonawca winien przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 3.8 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Świecie - O/Bukowiec 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ; załącznik 4a - wykaz osób; W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika nr 5 SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach