Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 19-206 Rajgród, ul. Warszawska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2721624
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 32 32
    19-206 Rajgród, woj. podlaskie
    tel. 086 2721624
    REGON: 00052882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-rajgrod.pbip.pl/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie. Modernizacja drogi dotyczy odcinka w km 0+230 ÷ 0+740 i obejmuje odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, mechaniczne ścinanie krzewów 25 szt., mechaniczne usunięcie humusy, wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie wykonanie warstwy jezdnej nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (warstwa górna o grubości 12 cm w km 0+245 ÷ 0+735, warstwa górna o grubości 16 cm w km 0+230 ÷ 0+245; 0+735 ÷ 0+740,warstwa dolna o grubości 15 cm w km 0+245 ÷ 0+735), wykonanie 3 zjazdów na drogi polne i 3 zjazdów na pola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże: a)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie kierownikiem robót, posiadającym ważne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym uprawnienia od co najmniej 3 lat, posiadającego wpis w Centralnym Rejestrze Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane prowadzonym przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia uzyskały po 14.02.1995r.) b)wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu modernizacji rolniczych dróg dojazdowych o wartości robót min. 130 000,00 zł brutto każde zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca załączy do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr  3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ. b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień i potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)wykaz prac, wg załącznika nr 9 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające uznanie zamówienia za należycie wykonane, określające wartość i zakres zamówienia i datę wykonania zamówienia. 3.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1. lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-rajgrod.pbip.pl/index.php?event=home
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach