Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie świetlicy wiejskiej na części działki o nr ew. geod. 241/3 w miejscowości Horodniany wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdu z drohi powiatowej o nr 1549B

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie świetlicy wiejskiej na części działki o nr ew. geod. 241/3 w miejscowości Horodniany wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdu z drohi powiatowej o nr 1549B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie świetlicy wiejskiej na części działki o nr ew. geod. 241 przez 3 w miejscowości Horodniany wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdu z drogi powiatowej o nr 1549B Zakres funkcjonalno, użytkowy budynku: 1. układ funcjonalny: sala spotkań o powierzchni min. 40 m2, sanitariaty w tym jeden dla osób niepełnosprawnych, aneks kuchenny. 2. konstrukcja budynku: ściany zewnętrzne, w konstrukcji szkieletu drewnianego wykończone na zewnątrz szalówką lakierowaną, ściany wewnętrzne, w konstrukcji szkieletu drewnianego, podłogi wewnętrzne, gress i terakota, dach, konstrukcja drewniana, pokrycie dachowe, blachodachówka, wykończenie ścian i sufitów wewnętrznych płytą gipsowo,kartonową malowane emulsją, w pomieszczeniach mokrych i anaksie kuchennym, ściany wyłożyć glazurą, 3. Ogrzewanie budynku, elektryczne 4. Dojścia i dojazdy do budynku wyłożyć kostką betonową, polbruk o gr. 6 cm. Wszystkie zamontowane materiały i urządzenia powinny posiadać wszelkie wymagane certyfikaty. Zakres opracowania dokumentacji: Zakres opracowania dokumentacyjnego powinien obejmować: opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych oraz dokonanie niezbędnych uzgodnień, wymaganych obowiązującymi przepisami, opracowaną dokumentację projektową należy uzgodnić z Zamawiającym, uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w Starostowie Powiatowym w Białymstoku, przygotowanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej oddanie obiektu do użytkowania, budynek świetlicy należy zaprojektować i wykonać w technologii konstrukcji drewnianej, dach w konstrukcji drewnianej. Zakres dokumentacji ma być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i powinien obejmować zakres przedmiotowy określony zamówieniem. Wymagania dotyczące robót budowlanych: Roboty należy prowadzić pod nadzorem kierownika budowy. Wykonawca zobligowany jest do wykonywania w okresie gwarancji przeglądów technicznych, coroczna kontrola podstawowa. Cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano, konstrukcyjnych: Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane zgodności i certyfikaty. Gwarancja na przyjęte rozwiązania projektowe i wykonawstwo, czyli na przedmiot zamówienia, co najmniej trzy lata od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki wykonania i odbioru robót, zgodnie z projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 17 lipca 2013 roku do godziny 12:00. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach