Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do pół w Mielniku (droga wewnętrzna)

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6577003 , fax. 085 6577121
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 085 6577003, fax. 085 6577121
    REGON: 05065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do pół w Mielniku (droga wewnętrzna)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do pól w Mielniku (droga wewnętrzna), podzielona roboczo na trzy odcinki. Odcinek I: w km rob. 0+007,50 - 2+198 (bez drogi powiatowej w km rob. 0+000 - 0+007,50) Odcinek II: w km rob. 0+000 - 0+070 Odc. III w km rob. 0+000 - 0+007,50 (droga powiatowa, rozwiązanie skrzyżowania z drogą wewnętrzną) Odcinki I i II: Na przedmiotowej drodze planuje się: -wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego kruszywa rozściełanego mechanicznie (przekrój trasowy) na ruch KR-1 gr.30cm (10+20cm po zagęszczeniu), -wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 15cm (po zagęszczeniu), -wykonania poboczy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego rozściełanego mechanicznie gr.30cm (10+20cm po zagęszczeniu), -wykonanie budowy i przebudowy przepustów poprzecznych pod drogą. W celu poprawy odwodnienia korpusu drogowego projektuje się budowę przepustów poprzecznych pod drogą z rur PEHD: Odcinek I -fi 40cm w km rob. 0+707,50 o dł. 8,00m, -fi 60cm w km rob. 0+957,50 o dł. 8,00m, -fi 40cm w km rob. 1+607,50 o dł. 8,00m, -fi 40cm w km rob. 2+157,50 o dł. 8,00m. Odcinek II przebudowę istniejącego przepustu z rur żelbetowych fi 40cm w km rob. 0+057 o dł. 7,00m na przepust fi 60cm o dł. 10,00m z rur PEHD. Projektuje się również ułożenie rur fi 40cm pod zjazdami. Odwodnienie odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód do istniejącego przepustu i rowów przydrożnych. Na projektowanej drodze zostanie zastosowany spadek poprzeczny daszkowy wynoszący 3% skierowany w kierunkach krawędzi jezdni. Projektowane pobocze należy wykonać z pochyleniem poprzecznym wynoszącym 8% skierowanym w kierunku skarpy. Po przebudowie parametry techniczne będą wynosić: -V p = 30 km_h, Obciążenie ruchem - KR1. długość projektowanej drogi - 2268,00m Przekroje normalne odcinek trasowy - szerokość pasa ruchu - 2,50m projektowane pobocza żwirowe gr. 30cm - po 0,75m po str. L i P, spadek poprzeczny jezdni i poboczy jak wyżej. Odcinek III Na przedmiotowej drodze planuje się: -wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego rozściełanego mechanicznie (przekrój trasowy) na ruch KR-1 gr.30cm (10+20cm po zagęszczeniu), -wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 15cm (po zagęszczeniu), -wykonania poboczy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego rozściełanego mechanicznie gr.30cm (10+20cm po zagęszczeniu), Odwodnienie odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód do istniejącego przepustu i rowów przydrożnych. Na projektowanej drodze zostanie zastosowany spadek poprzeczny daszkowy wynoszący 3% skierowany w kierunkach krawędzi jezdni. Projektowane pobocze należy wykonać z pochyleniem poprzecznym wynoszącym 8% skierowanym w kierunku skarpy. Po przebudowie parametry techniczne będą wynosić: -V p = 30 km_h, Obciążenie ruchem - KR1. długość projektowanej drogi - 7,50 m Przekroje normalne odcinek trasowy -szerokość pasa ruchu - 2,50m projektowane pobocza żwirowe gr. 30cm - po 0,75m po str. L i P, spadek poprzeczny jezdni i poboczy jak wyżej. 2.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Całość robót budowlanych opisana została, w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 8-12 do SIWZ, definiującej szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia: 1.Projekt wykonawczy 1)część opisowa 2)część rysunkowa 2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 3.Projekt stałej organizacji ruchu. 4.Badania geotechniczne. Dodatkowo - pomocniczo do SIWZ załączone zostały przedmiary robót. Wykonawca dla ustalenia ceny winien uwzględnić wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej dla robót przewidzianych w niniejszym postępowaniu - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a dokumentami pomocniczymi (przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej i STWiOR Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Zgodnie z art. 25 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.DODATKOWO W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY: 3.1.Obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oraz wykazem zmian ewidencyjnych (zmiana klasyfikacji gruntów, wyłączenia z produkcji rolnej) wykonanej inwestycji. 3.2.W momencie otwarcia placu budowy, po wytyczeniu obiektu należy dokonać niezbędnej wycinki drzew, zawierające się w świetle drogi zgodnie z wykazem w dokumentacji wykonawczej. 3.3.Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (oświadczenia/protokoły odbioru od właścicieli terenów o przywróceniu do należytego stanu ich własności); 3.4.Składowanie mas ziemnych, utworzenie zaplecza budowy powinno być uzgodnione każdorazowe z właścicielami nieruchomości na których zostanie to spowodowane. 3.5.Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 3.6.Naprawienie uszkodzenia nawierzchni drogi, uszkodzeń działek przyległych, spowodowanego sprzętem budowlanym lub składowaniem materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót; 3.7.Wykonanie niezbędnych badań potwierdzających jakość materiałów, 3.8.Wykonawca poniesie wszelkie koszty i zapewni media we własnym zakresie (woda, energia elektryczna i ścieki), działka jest działką nieuzbrojoną; 3.9.Sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, w przypadku braku dokumentów lub ich błędów, Wykonawca jest zobowiązany naprawić i uzupełnić ww dokumentacje odbiorową. 3.10.Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, ogrodzenie terenu i oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.11.Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem planowanej inwestycji, w szczególności z topografią terenu, linią ogrodzenia, roślinnością i ogólnym stanem terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1pieniądzu; 2.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3gwarancjach bankowych; 2.4gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.2.w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 6.3.w art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.3.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.3.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Z dokumentu wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno ponadto wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10.Wadium wniesione przez jeden z podmiotów składających ofertę wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 11.Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Ustawy Pzp. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach