Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Chodniki w Kostkowicach i ul. Lipowa w Dębowcu

GMINA DĘBOWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 43-426 Dębowiec, ul. Katowicka 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 81 , fax. 33 853 38 81
  • Data zamieszczenia: 2023-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĘBOWIEC
    ul. Katowicka 6
    43-426 Dębowiec, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 81, fax. 33 853 38 81
    REGON: 072182404
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Chodniki w Kostkowicach i ul. Lipowa w Dębowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje budowie wraz z przebudowa fragmentu drogi gminnej ul. Lipowa w Dębowcu oraz fragmentu ul. Chodniki w Kostkowicach na łącznej długości 792mb.W ramach planowanej inwestycji będą wykonywane następujące roboty: Roboty pomiarowe Roboty remontowe - ciecie piła nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej i podbudowy Roboty ziemne pod drogą Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem. Podbudowa z kruszywa łamanego Nawierzchnia z mieszanki asfaltobetonowej- warstwa wyrównawcza Nawierzchnia z mieszanki asfaltobetonowej- warstwa scieralna Ścinanie poboczy z kruszywa Ręczne plantowanie gruntu Humusowanie skarp przebudowa przepustu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:7.2.4.1 wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi (roboty zakończone), o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.UWAGI:Uwaga 1: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy PZP w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy PZP, co najmniej jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.Uwaga 2: W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać na osobistym wykonaniu robót, ale także zarządzanie i administrowanie robotami może wystarczyć do powołania się na doświadczenie nabyte w toku ich realizacji.Uwaga 3: Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.Uwaga4: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.7.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia tj.:- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,UWAGI:Uwaga1: Wyżej wymienione osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Uwaga2: Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach