Przetargi.pl
”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”

Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, Krakowska 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    Krakowska 9
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    REGON: 240268900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na utrzymaniu i prowadzeniu remontów bieżących nawierzchni twardych ulepszonych jezdni bitumicznych wraz z regulacją pionową urządzeń uzbrojenia podziemnego.2. Zakres robót (nie wymagających pozwolenia na budowę) obejmuje wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni. Z uwagi na specyfikę i rodzaj robót uniemożliwiającą dokładną lokalizację wykonania robót, zamierzenie wykonywania robót zostało opisane w formie przedmiaru robót i OSWIOR (odrębne załączniki). Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym. 3. Podstawowe określenia dotyczące zespołu zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu zostały określone zgodnie z obowiązującymi, odpowiednimi Polskimi Normami i z definicjami podanymi w OGÓLNYCH SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH ROBÓT DROGOWYCH:D-00.00.00. Wymagania ogólne. D-03.00.00. Odwodnienie korpusu drogowegoD-03.02.01a Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej. D-05.00.00. Nawierzchnia.D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.11a Doraźna naprawa odkształceń nawierzchni asfaltowej za pomocą frezowania D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: Przedmiaru robót (Załącznik nr 1 do SWZ oraz Ogólnych Specyfikacji Technicznych Robót Drogowych (Załącznik nr 2 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych).Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji).Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych).Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego).a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej iż 400 000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu robót drogowych w zakresie remontów cząstkowych różnych rodzajów nawierzchni wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, dla porównania wartości Zamawiający przyjmie średni kurs NBP, z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej n/w osobami:1) Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotamiw specjalności drogowej,2) minimum 2 mistrzami robót drogowych,3) minimum 15 wykwalifikowanymi robotnikami w tym 4 osobami posiadające przeszkolenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z póżn. zm) oraz zgodnie z rozporządzeniem z dnia 06 lipca 2010 r – w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 r, poz. 143 z późn. zm),3) minimum 15 wykwalifikowanymi robotnikami (dwie brygady) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówieniaWymieniony powyżej skład osobowy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań przez wykonawcę.c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej n/w sprzętem:- Frezarka od 0,5 m – do 1,0 m szerokości i rozściełacz mas bitumicznych od 1,2m - do 3,0m - 1 szt.- Skrapiarka do bitumu -1 szt.- Termos do przewozu i krótkotrwałego przechowywania betonu asfaltowego o pojemności min 7 t - 1 szt.- Walec samojezdny wibracyjny - 1 szt.- Walec statyczny - 1 szt.- Samochody ciężarowe o ład. od 5t do 10 t - 3 szt.- Młot pneumatyczny w zestawie z kompresorem - 2 szt.- Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - 2 szt.- Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - 3 szt.- Spalinowe ubijarki ,,stopowe” do zagęszczania nawierzchni -1 szt- Samochód towarowo - osobowy - 3 szt.- Zamiatarka drogowa - 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach