Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Łuszczów Drugi na działce nr 920 i 903 i drogi nr 106095L w miejscowości Rudnik na działce nr 402 odcinek 300m

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Łuszczów Drugi na działce nr 920 i 903 i drogi nr 106095L w miejscowości Rudnik na działce nr 402 odcinek 300m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Łuszczów Drugi na działce nr 920 i 903 odcinek od km rob. 0+000 do 1+327 obejmująca między innymi:
      - roboty pomiarowe 1,33km
      - mechaniczne usuniecie humusu 2584m2
      - rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm - 97m2
      - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr.4cm - 97m2
      - rozebranie przepustów betonowych rurowych - 5m
      - roboty ziemne: wykopy 169m3, nasypy łącznie 427m3, plantowanie łącznie 1112m2
      - wykonanie przepustu z rur żelbetowych śr. 50cm na ławie betonowej 9m
      - zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego rurami osłonowymi dwudzielnymi 16m
      - profilowanie koryta drogi 4928m2
      - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 12cm - 4928m2
      - wykonanie poszerzenia z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 20cm - 479m2
      - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 26cm - 217m2
      - wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym grubości 10cm - 572m3
      - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 6cm - 4690m2
      - humusowanie i obsianiem skarp mieszanką traw 1112m2
      - uzupełnienie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym gr. warstwy 15cm - 2208m2
      - ustawienie 7 słupków i 12 tablic znaków drogowych
      - ustawienie stalowych barier ochronnych SP04/2 - 96m
    2. Modernizacja drogi nr 106095L w miejscowości Rudnik na działce nr 402 od km rob. 0+000 do 0+300 obejmująca między innymi:
      - roboty pomiarowe 0,3km
      - rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm - 25m2
      - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr.4cm - 73m2
      - roboty ziemne wykonywane koparkami łącznie 406m3,
      - ręczne formowanie nasypów i zagęszczanie walcami 74m3
      - regulacja pionowa studzienek betonem 0,4m3
      - ułożenie rur osłonowych 20m
      - profilowanie koryta drogi 1820m2
      - wykonanie podbudowy piasku stabilizowanego cementem grubości 12cm - 1820m2
      - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20cm - 1820m2
      - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego grubości 10cm - 120m2
      - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm - 1380m2
      - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm - 1319m2
      - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm na podsypce 75m2
      - wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego gr 10cm - 72m2
      - ułożenie krawężników betonowych 15x30cm na ławach betonowych - 345m
      - plantowanie powierzchni skarp 345m2
      - umocnienie skarp płytami ażurowymi 5m2
    3. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    4. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz uiszczenie ewentualnych opłat związanych z zajęciem pasa drogowego.
    5. Minimalna wymagana gwarancja 36 miesięcy.
    6. Wymagane jest wykonanie co najmniej połowy wartości inwestycji (podbudowy) w roku 2009r.
    7. Przewidywana płatność za wykonanie zadania nie wcześniej niż po żądanym terminie wykonania całości zamówienia tj. po 15-05-2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
           15 000zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
      3.1. pieniądzu,
      3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
      3.3. gwarancjach bankowych,
      3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
      3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
       72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Modernizacja dróg gminnych w Rudniku i Łuszczowie Drugim.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
       1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
       1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
       1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
       1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
    2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
       2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania obiektów budowlanych będących przedmiotem zamówienia wynikające z zapisów przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej.
       2.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.2 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędne jest dysponowanie osobą przewidzianą do kierowania pracami posiadającą uprawnienia branży budowlanej-specjalności drogowej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów tej osoby.
    3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
       3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych (Pzp) opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
       3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
       3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
       3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
       3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
       3.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
    4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_wolka/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach