Przetargi.pl
Modernizacja dróg (Część II)

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 13 37
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37
    REGON: 49189236300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg (Część II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja 6 odcinków dróg na terenie Gminy Limanowa. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 zadań częściowych: 1) Zadanie nr 1 (część pierwsza) – Modernizacja drogi Kłodne do Szkoły. 2) Zadanie nr 2 (część druga) – Modernizacja drogi Młynne Padoły. 3) Zadanie nr 3 (część trzecia) – Modernizacja drogi Mordarka do Lisa. 4) Zadanie nr 4 (część czwarta) – Modernizacja drogi Nowe Rybie od Krzyża. 5) Zadanie nr 5 (część piąta) – Modernizacja drogi Koszary Gizówka. 6) Zadanie nr 6 (część szósta) – Modernizacja drogi Pisarzowa Smoleniówka. 1. Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja drogi Kłodne do Szkoły na długości 142 metrów. - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III, z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km, ŚCIĘCIE POBOCZA RÓW, POSZERZENIE, 0,15 x 142,00, - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, 3,00 x 5,00, - roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm 5,50 + 4,00, - mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. do 12 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1 km, 142,00 x 1,00, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, 142,00 x 1,00, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm, 142,00 x 1,00, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 , (((5,50+4,00)/2) x 18,00)+124,00 x 4,00, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, ((((5,50+4,00)/2) x 18,00)+124,00 x 4,00) x 0,05, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 , (((5,50+4,00)/2) x 18,00)+124,00 x 4,00, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm (((5,50+4,00)/2) x 18,00)+124,00 x 4,00, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, krotność = 0,75, 142,00 x 0,40, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym granitowym frakcji 5 – 8 w ilości 8,0 dm3/m2, 142,00 x 0,40, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, Zjazdy, 3,00 x 6,00 x 2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm, 2,00 x 5,00 x 2, - regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, szt. 2, - regulacja pionowa studzienki dla kratek ściekowych ulicznych, szt. 3. 2. Zadanie częściowe nr 2. Modernizacja drogi Młynne Padoły na długości 280 metrów. - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III, z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km, ŚCIĘCIE POBOCZA, RÓW, 0,35 x 280,00, - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, 3,00 x 2,60 x 2, - mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. do 12cm z wywozem rumoszu na odległość do 1 km, 2,00 x 6,00, - roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm, 2,70 +2,70, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 , 280,00 x 2,70, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, 280,00 x 2,70 x 0,05, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 , 280,00 x 2,70, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm, 280,00 x 2,70, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, krotność = 0,75, 280,00 x 0,30 x 2, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym granitowym frakcji 5 – 8 w ilości 8,0 dm3/m2, 280,00 x 0,30 x 2, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, Zjazdy, 3,00 x 6,00 x 6, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm, 2,00 x 5,00 x 6, - regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, szt. 3, 3. Zadanie częściowe nr 3. Modernizacja drogi Mordarka do Lisa na długości 463 metrów. - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość 1 km, 0,35 x 463,00, - remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 6,00 x 2,00, - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, MATERIAŁ DO WYKORZYSTANIA NA MIEJSCU, 293,00 x 2,60, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, (((7,50 + 3,10)/2) x 7,00) + 448,00 x 3,20 + (((3,10 + 13,50)/2) x 8,00), - podbudowa z kruszywa łamanego –warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, (((7,50 + 3,10)/2) x 7,00) + 448,00 x 3,20 + (((3,10 + 13,50)/2) x 8,00), - roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm, 13,00 x 7,00, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm (((7,00 + 2,60)/2) x 7,00) + 448,00 x 2,60 + (((2,60 + 13,00)/2) x 8,00), - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, krotność = 0,75, 463,00 x 0,30 x 2, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym granitowym frakcji 5 – 8 w ilości 8,0 dm3/m2, 463,00 x 0,30 x 2, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, Zjazdy, 3,00 x 6,00 x 6, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm, 2,00 x 5,00 x 6, - ułożenie ścieków drogowych korytkowych o 50x50x32 cm na podbudowie, 50,00, - ława pod ODWODNIENIE LINIOWE betonowa zwykła, 0,075 x (5,00 + 4,00 + 4,00), - ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 20 cm na podsypce cementowo – piaskowej ODWODNIENIE LINIOWE WYMIARY 300x300x500 RUSZT ŻELIWNY KLASY C250, 5,00 + 4,00 + 4,00, - regulacja pionowa studzienki dla kratek ściekowych ulicznych, szt. 1. 4. Zadanie częściowe nr 4. Modernizacja drogi Nowe Rybie od Krzyża na długości 725 + 60 metrów. - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III, z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km, ŚCIĘCIE POBOCZY, CZYSZCENIE ROWU, 0,35 x 725,00, - mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. do 16 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1 km, 2,00 x 5,00, - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, MATERIAŁ DO WYKORZYSTANIA NA MIEJSCU, (((7,00 + 2,80)/2) x 8,00) + 717,00 x 2,80 + 60,00 x 2,80, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, (((7,50 + 3,40)/2) x 8,00) + 717,00 x 3,40 + 60,00 x 3,40, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm, (((7,50 + 3,40)/2) x 8,00) + 717,00 x 3,40 + 60,00 x 3,40, - roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm, 2,80 +2,80 + 2,80, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm (((7,00 + 2,80)/2) x 8,00) + 717,00 x 2,80 + 60,00 x 2,80, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, krotność = 0,75, 725,00 x 0,30 x 2 + 110,00 x 0,30 x 2 + 60,00 x 0,30 x 2, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym granitowym frakcji 5 – 8 w ilości 8,0 dm3/m2, 725,00 x 0,30 x 2+ 110 x 0,30 x 2 + 60 x 0,30 x 2, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm, Zjazdy, 3,00 x 6,00 x 9, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm 2,00 x 5,00 x 5 +(((10,00 + 6,00)/2) x 3,5). 5. Zadanie częściowe nr 5. Modernizacja drogi Koszary Gizówka na długości 580 metrów. - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III, z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km, ŚCIĘCIE POBOCZA, RÓW, 0,35 x 580,00, - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, 3,00 x 2,60 x 2, - mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. 12 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1 km, 2,00 x 6,00, - podbudowa z kruszywa łamanego –warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15cm, 15,00 x 2,00, - roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm, 2,60 + 2,60 + 2,60, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 580,00 x 2,60 + (((7,00 + 4,50)/2) x 4,00), - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, (580,00 x 2,60 + (((7,00 + 4,50)/2) x 4,00)) x 0,05, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 580,00 x 2,60 + (((7,00 + 4,50)/2) x 4,00), - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm, 580,00 x 2,60 + (((7,00 + 4,50)/2) x 4,00), - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, krotność = 0,75, 580,00 x 0,30 x 2 + 15,00 x 2,00, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym granitowym frakcji 5 – 8 w ilości 8,0 dm3/m2, 580,00 x 0,30 x 2 + 15,00 x 2,00, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, Zjazdy, 3,0 x 6,00 x 14, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm 2,00 x 5,00 x 9, - remont cząstkowy ścieków ulicznych ANALOGIA MATERIAŁ Z ROZBIÓRKI 30 % NOWE na podsypce cementowo – piaskowej, 100,00, - ława pod ODWODNIENIE LINIOWE betonowa zwykła, 0,075 x (4,00 + 4,00), - ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 20 cm na podsypce cementowo – piaskowej ODWODNIENIE LINIOWE WYMIARY 300x300x500 RUSZT ŻELIWNY KLASY C250, 4,00 + 4,00, 6. Zadanie częściowe nr 6. Modernizacja drogi Pisarzowa Smoleniówka na długości 675 metrów. - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III, z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km, ŚCIĘCIE POBOCZA, RÓW, POSZERZENIE, 0,35 x 675,00, - roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, 3,00 x 5,00, - mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. 12 cm z wywozem rumoszu na odległość do 1 km, 2,00 x 6,00, - podbudowa z kruszywa łamanego –warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 30cm, 170,00 x 0,80, - podbudowa z kruszywa łamanego –warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15cm, 170,00 x 0,80, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm, 170,00 x 0,50, - roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm, 5,00 +2,80, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 , (((5,00+3,10)/2) x 7,00)+668,00 x 2,80, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, (((5,00+3,10)/2) x 7,00)+668,00 x 2,80) x 0,05, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (((5,00+3,10)/2) x 7,00)+668,00 x 2,80 + 170,00 x 0,50, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm , (((5,00+3,10)/2) x 7,00)+668,00 x 2,80 + 170,00 x 0,50, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, krotność = 0,75, 675,00 x 0,40 x 2, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym granitowym frakcji 5 – 8 w ilości 8,0 dm3/m2, 675,00 x 0,40 x 2, - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, Zjazdy, 3,00 x 6,00 x 14, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznych, grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 6 cm 2,00 x 5,00 x 14.2). UWAGI KOŃCOWE. 1. Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną w drogownictwie, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie/przedmiarze robót sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować. 2. Wykonawca robót musi zorganizować proces budowlany tak, aby swoimi działaniami nie doprowadzić do uszkodzenia nawierzchni lub konstrukcji dróg nie objętych bezpośrednio robotami nawierzchniowymi, w szczególności chodzi tutaj o odcinki dróg gminnych, po których Wykonawca będzie się poruszał sprzętem ciężkim. Jeśli w wyniku działań Wykonawcy robót dojdzie do uszkodzenia konstrukcji bądź nawierzchni odcinków dróg, na których nie są prowadzone przez niego roboty nawierzchniowe, Wykonawca robót będzie zobowiązany w ramach realizowanego zadania odtworzyć zniszczone elementy dróg bez prawa do dodatkowej zapłaty. W związku z powyższym Wykonawca robót przed rozpoczęciem prac wykona dokładną inwentaryzację fotograficzną lub inną (uzgodnioną z Zamawiającym) stanu dróg gminnych, z których będzie korzystał (na całej ich długości) w związku z zawartą umową o roboty budowlane. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiar robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach: 1) Zadanie nr 1 (część pierwsza) – Modernizacja drogi Kłodne do Szkoły – kwota 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia złotych 00/100). 2) Zadanie nr 2 (część druga) – Modernizacja drogi Młynne Padoły – kwota 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 3) Zadanie nr 3 (część trzecia) – Modernizacja drogi Mordarka do Lisa – kwota 1.260,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100). 4) Zadanie nr 4 (część czwarta) – Modernizacja drogi Nowe Rybie od Krzyża – kwota 1.820,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset dwadzieścia złotych 00/100). 5) Zadanie nr 5 (część piąta) – Modernizacja drogi Koszary Gizówka – kwota 1.130,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści złotych 00/100). 6) Zadanie nr 6 (część szósta) – Modernizacja drogi Pisarzowa Smoleniówka – kwota 1.370,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100). 2. Łączna kwota wadium jaką należy wnieść w tym postępowaniu wynosi: 6.500,00 złotych. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.09.2020 roku do godz. 1100, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego). 4. Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia"
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp każdy wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym „wstępne oświadczenie wykonawcy”, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, w którym zostaje złożona deklaracja o spełnieniu warunków udziału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp) 2. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, tylko jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5, d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, f) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt a-f, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. - dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, - wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ. 3. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w miejscu: „Wykaz złożonych ofert” informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5) Oświadczenie składa się w oryginalne w siedzibie zamawiającego tj. w budynku Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach