Przetargi.pl
Modernizacja części pomieszczeń w budynku Starostwa w Słubicach (ul. Piłsudskiego 19) w ramach projektu pn.: „Rozwój infrastruktury edukacyjnej kształcenia zawodowego w powiecie słubickim” w ramach Osi 9 „Infrastruktura społeczna”, działanie 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej”

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 69100 Słubice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 20
    69100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
    REGON: 21046695400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslubicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja części pomieszczeń w budynku Starostwa w Słubicach (ul. Piłsudskiego 19) w ramach projektu pn.: „Rozwój infrastruktury edukacyjnej kształcenia zawodowego w powiecie słubickim” w ramach Osi 9 „Infrastruktura społeczna”, działanie 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn.: Modernizacja części pomieszczeń w budynku Starostwa w Słubicach (ul. Piłsudskiego 19) w ramach projektu pn.: „Rozwój infrastruktury edukacyjnej kształcenia zawodowego w powiecie słubickim” w ramach Osi 9 „Infrastruktura społeczna”, działanie 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dot. pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Słubicach (ul. Piłsudskiego 19), tj.: sali konferencyjnej, sanitariatów oraz wydzielenia z istniejącego pomieszczenia sali narad pomieszczenia będącego zapleczem gastronomicznym sali konferencyjnej. Zakres robót obejmuje m. in.: A. Sala konferencyjna (Pom Nr 001) wraz z zapleczem (wydzielonym dla tłumaczeń symultanicznych): 1) Demontaż części istniejącej sieci teletechnicznej oraz wykucie bruzdy (z tynkowaniem i szpachlowaniem) w celu schowania istniejących dwóch pionów sieci elektrycznej i teletechnicznej 2) Demontaż istniejących okien drewnianych, 3) Montaż nowych okien PCV (o współczynniku przenikania ciepła całego okna Uw nie większym niż 1,1 W/m2K) 4) Wykonanie nowej sieci elektrycznej i strukturalnej – sieci LAN zakończonej w szafce panelem krosowniczym (patch panelem) 24-portowym (rozdzielnia elektryczna oraz szafa wisząca zlokalizowane na zapleczu Sali konferencyjnej). Instalację elektryczną i strukturalną do puszek podłogowych (puszka podłogowa zawierać będzie 2 gniazda elektryczne i dwa gniazda RJ45) należy prowadzić w posadzce. Ponadto należy poprowadzić i wyprowadzi m. in. następujące instalacje: a) nagłośnieniowe z zaplecza Sali (z szafy wiszącej) do miejsc wskazanych do montażu głośników (głośniki nie są przedmiotem zamówienia), b) elektryczne do zasilania rolet elektrycznych zaciemniających okna (dostawa rolet nie jest przedmiotem zamówienia), zasilania rzutnika (dostawa rzutnika nie jest przedmiotem zamówienia), zasilania ekranu elektrycznego (ekran elektryczny nie jest przedmiotem zamówienia), zasilania klimatyzatorów, 5) Wyposażenie szafki wiszącej: a) Panel wentylacyjny (z termostatem) b) Panel porządkowy 1U c) Przełącznica światłowodowa 4xSFP d) Półka 1U e) Patch panel 24 RJ45 cat. 6 6) Demontaż ścianki oraz drzwi wejściowych do sali konferencyjnej (od strony klatki schodowej) 7) Demontaż istniejących opraw oświetleniowych na suficie, 8) Przeniesienie instalacji hydrantowej wraz z wstawieniem nowej szafki hydrantowej, 9) Montaż nowej ścianki g-k na stelażu z wypełnieniem wełną, 10) Montaż nowych drzwi z PCV, drzwi dwuskrzydłowe o szer. w świetle 120 cm (skrzydła 90 i 30 cm), zamek z wkładką (min. 2 klucze), 11) Zabudowa grzejników, obudowa pionów c.o., 12) Szpachlowanie ścian i sufitu, 13) Malowanie ścian, 14) Położenie tapety akustycznej (dwie ściany), 15) Montaż paneli akustycznych (dwie ściany), 16) Montaż nowych opraw oświetleniowych LED 17) Położenie nowej wykładziny obiektowej z PCV (z wywinięciem na ścianę), 18) Montaż dwóch jednostek klimatyzacji, Moc jednostki (grzanie/chłodzenie) min. 7,6 kW, klasa energetyczna A lub wyższa, sterowanie pilotem, Napięcie [V/Hz]:220-240/50/1; Czynnik chłodniczy:R410A, Pozom głośności jednostki wewnętrznej: max 45 dB; sterowanie: pilot bezprzewodowy B. Sanitariaty (Pom Nr 007, 008, 009, 010 i 011): 1) Demontaż stolarki drzwiowej 2) Demontaż przyborów sanitarnych, 3) Rozebranie ścianki działowej, skucie istniejącej glazury i terakoty, 4) Szpachlowanie i malowanie części ścian, 5) Montaż ościeżnic drzwiowych wraz z drzwiami 6) Położenie ścian i podłóg nowymi płytkami ceramicznymi, 7) Montaż nowych misek ustępowych, umywalek, 8) Montaż opraw oświetleniowych, luster. C. Wydzielone zaplecze z aneksem kuchennym (Pom Nr 005): 1) Demontaż ścianki szklanej, 2) Montaż nowej ścianki g-k na stelażu z wypełnieniem wełną, 3) Szpachlowanie ścian i sufitu oraz malowanie, 4) Montaż drzwi, 5) Instalacja zlewu jednokomorowego nierdzewnego z ociekaczem, 6) Dostawa i montaż szafek kuchennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (poza niniejszą SIWZ): Opis techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki Nr 6, 7 i 8 do SIWZ Uwaga: Zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest dostawa stołów, krzeseł, sprzętu audio wideo (projektor, głośniki, mikrofony, wzmacniacz, zestaw do obsługi tłumaczenia). W ww. dokumentacji powyższe wyposażenie należy traktować poglądowo – do lokalizacji miejsca wyprowadzenia niezbędnych instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach