Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg
- Adres: 32600 Oświęcim, ul. Słowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 842 45 35 , fax. 33 842 40 14
- Data zamieszczenia: 2019-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Słowackiego
32600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 33 842 45 35, fax. 33 842 40 14
REGON: 35690192500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sdsdozzposwiecim
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części drugiej etapu pierwszego modernizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części drugiej etapu pierwszego modernizacji. Niniejsze zamówienie obejmuje realizację części etapu pierwszego (podetap drugi) tj. Prace obejmujące pomieszczenia na parterze budynku oraz na piętrze wskazane w przedmiarze robót w zakresie: a) roboty rozbiórkowe b) roboty murarskie c) stolarka drzwiowa, ślusarka d) posadzki e) tynkowanie f) okładziny ścienne g) roboty malarskie h) instalacje wodno – kanalizacyjne i) instalacje wodno – kanalizacyjne – roboty budowlane. j) instalacje elektryczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna tj.:- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - projekt wykonawczy - przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określone działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z brzmieniem art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przestawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy złożyć wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05 - dostosowanie do przepisów bezpieczeństwa pożarowego budynku hali sportowej AGH przy ul.Piastowskiej 26a w Krakowie - KC-zp.272-438/23
Dodano: 2023-09-21 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-08-21 - Remont klatki schodowej i pomieszczeń przyległych w budynku Urzędu Gminy w Bochni
Dodano: 2023-07-07 - "Biblioteka – dostępna przestrzeń dla ludzi i książek – Etap 2: Przebudowa obecnych pomieszczeń bibliotecznych”
Dodano: 2023-06-30