Przetargi.pl
Modernizacja ciągów pieszo jezdnych wraz z montażem wiat śmietnikowych na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 563 50 00 , fax. 087 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2010-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
    ul. Wigierska 32 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 563 50 00, fax. 087 563 50 79
    REGON: 79000227000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ciągów pieszo jezdnych wraz z montażem wiat śmietnikowych na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ZADANIE I - ul. Kowalskiego 23, 23A, 23B; ul. Reja 66; ul. Antoniewicza 1, 1A i ul. Klonowa 47 - Modernizacja ciągów pieszo jezdnych wraz z utwardzeniem terenu pod wiaty śmietnikowe. 1.1. Zakres prac obejmuje : a) Rozbiórka obrzeży i płytek chodnikowych b) rozbiórka ścian z cegieł i bloczków betonowych istniejących pergoli śmietnikowych c) montaż obrzeży betonowych d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 2. ZADANIE II - ul. Kowalskiego 23, 23A, 23B; ul. Reja 66; ul. Antoniewicza 1, 1A i ul. Klonowa 47 - wykonanie i montaż wiat śmietnikowych z prętów stalowych zadaszanych laminatem z żywic epoksydowych - szt. 5. 3. ZADANIE III - ul. M. Konopnickiej 14; Osiedle II bl. 7; 9; 19 i ul. Ciesielska 9B - Utwardzenie placu i terenów pod wiaty śmietnikowe 3.1. Zakres prac obejmuje : a) korytowanie nawierzchni placu b) rozbiórka płytek chodnikowych c) montaż obrzeży betonowych d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej e) odprowadzenie wód opadowych f) rozbiórka pomieszczeni gospodarczego 4. ZADANIE IV - ul. M. Konopnickiej 14; Osiedle II bl. 7; 9 i 19 - wykonanie i montaż wiat śmietnikowych z prętów stalowych zadaszanych laminatem z żywic epoksydowych - szt. 4. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują protokoły typowania i przedmiary robót sporządzone przez zamawiającego - Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. 6. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z protokołem typowania robót, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się w terenie z przedmiotem zamówienia. 8. Każde zadanie traktowane jest jako oddzielne zamówienie w związku z tym zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane zadanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE I - 2 000,00 zł słownie złotych : dwa tysiące.- ZADANIE II - 1 000,00 zł słownie złotych : jeden tysiąc.- ZADANIE III - 3 500,00 zł słownie złotych : trzy tysiące pięćset.- ZADANIE IV - 1 300,00 zł słownie złotych : jeden tysiąc trzysta.- 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21 czerwca 2010 roku do godz. 13oo w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok.10 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy PZP. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach