Przetargi.pl
Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.: Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II (LT-PL/193)

Powiat Suwalski ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5659200 , fax. 87 5664718
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suwalski
    ul. Świerkowa 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5659200, fax. 87 5664718
    REGON: 79067084600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.: Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II (LT-PL/193)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: Budowa publicznej infrastruktury turystycznej w Bolciach (gmina Wiżajny) w ramach projektu pt.: Modernizacja aktywnej przestrzeni publicznej dla aktywnych sąsiadów - etap II,(LT - PL-193). 1.Opis robót: W ramach powiatowej inwestycji w Bolciach, na podstawie posiadanej dokumentacji technicznej, zostaną wykonane łącznie 2 elementy: a) 1 element: parking z 2 budynkami i obiektami małej architektury oraz z drogą dojazdową;-parking o powierzchni 869 m2 , w tym droga dojazdowa o długości 92 m z parkingu do drogi gminnej, z ławkami do siedzenia (4 szt.), stojakami rowerowymi (3 szt.), koszami na śmieci (4 szt.); nawierzchnia parkingu oraz chodniki (76 m2) utwardzone z kostki betonowej, na podbudowie; liczba stanowisk: 1 miejsce postojowe dla autokaru, 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 1 dla niepełnosprawnych; na parkingu ustawienie tablicy informacyjnej trójdzielnej zadaszonej na stelażu o łącznych wymiarach konstrukcji: 262 x 578 mm; wykonanie oświetlenia zmierzchowego (dwa słupy oświetleniowe, aluminiowe, anodowe naturalne SAL-9,8 bez wysięgnika na fundamentach prefabrykowanych, z oprawami oświetleniowymi sodowymi montowanymi na szczycie słupów. Zasilanie opraw oświetleniowych z szafki RE kablem YKY 3x6mm2, przejście kabla pod projektowaną jezdnią w osłonie rurowej), z dodatkowym przekaźnikiem czasowym wyłączającym lampy w godzinach nocnych, montaż wyświetlacza LED (zegar, temperatura, krótkie informacje), systemu monitoringu IT (umożliwiającego obserwację obrazu on-line na stronie internetowej Powiatu Suwalskiego), (W tym maszt- słup do anteny monitoringu zewnętrznego, 5 kamer stałopozycyjnych typu dzień/noc (z przetwornikiem o rozdzielczości min 600 linii, cyfrową stabilizacją obrazu, z technologią redukcji szumów, dualnym sterowaniem zdalnym) wyposażonych w mechanicznie odsuwany filtr podczerwieni ICR oraz obiektywy asferyczne z korekcją w widmie podczerwieni. Kamery w obudowie metalowej, odpornej na wandalizm, j z termostatem i grzałką elektryczną (z utrzymaniem warunków nie pozwalających na wykraplanie się pary wodnej na obiektywie). W zestawie należy dostarczyć zasilacz UPS ( moc czynna -720W, moc pozorna min. 1200 VA, napięcie wejściowe ok. 160V do264V + -2%, napięcie wyjściowe 230, wyposażony w system automatycznego załączania po powrocie napięcia sieci). Medium transmisyjnym jest kabel typu skrętka kat.5. Do zapisu zdarzeń zaprojektowano rejestrator cyfrowy 8 -kamerowy, wyposażony w dyski twarde o pojemności minimum 2000Gb każdy, z możliwością zarejestrowania i archiwizowania danych na nośnikach zewnętrznych pamięci. linie kablowe, elementy zasilania systemu z sieci 230V) ; - budynek sezonowej toalety (wc) o powierzchni zabudowy 37,58 m2, powierzchnia całkowita 15,33 m 2, kubatura = 109,21 m3 , fundamenty pod ściany z bloczków betonowych, fundamenty pod słupy drewniane w formie stóp żelbetowych, ściany z cegły ceramicznej licowej, słupy i konstrukcja więźby- drewniana. Sufit podwieszany rastrowy z profili z blachy aluminiowej malowanej fabrycznie w kolorze RAL 9006. Dach pokryty wiórem osikowym. Drzwi zewnętrzne stalowe z blachy nierdzewnej, wyposażone w zamek wrzutowy, zamek na klucz patentowy oraz samozamykacz. Budynek zaopatrzony w instalację elektryczną (oświetlenie na czujnik ruchu i żarówki energooszczędne), wodociągową i kanalizacyjną (wyposażenie instalacyjne ze stali nierdzewnej w wersji anty-wandal) z odpływem do projektowanego zbiornika szczelnego o poj. 6 m3; toaleta 2 stanowiskowa, w tym 1 dla niepełnosprawnych; - wiata (deszczochron) o konstrukcji drewnianej (słupy drewniane na żelbetowych stopach), siedziska (na betonowych fundamentach), 3 stoliki drewniane; pow. zabudowy 27,13 m2 i kubaturze 106 m3 ; - oznakowanie parkingu i drogi dojazdowej znakami drogowymi.- budowa przyłącza kanalizacyjnego o dł. 4,5 m z budynku wc do projektowanego zbiornika szczelnego o pojemności 6m3 , wodociągowego do wc z wiejskiej sieci wodociągowej, energetycznego. Realizacja budowy na fragmencie nieruchomości powiatowych -działka nr 12/5 oraz na fragmentach nieruchomości Gminy Wiżajny (działka nr 12/3) użyczonych Powiatowi do dyspozycji pod inwestycję. b) 2 element: ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż dawnego pasa granicznego Polska-Litwa - ciąg (ścieżka) pieszo-rowerowy (długości 204 m, szer. 3 m, powierzchni 661 m2) z przepustem na cieku Czernica (2x średnica 1000 mm, dł. 7,9 m każdy) zakończony placem manewrowym (zatoczką rowerową) o wym. 22 x 5 m i stojakami na rowery (2 szt.). Ścieżka, o nawierzchni z kruszywa naturalnego z domieszką gliny 4:1, o gr. 20cm. Każdy element powinien być oznakowany logotypami UE i Programu wg wzoru ustalonego z Zamawiającym. Realizacja budowy na fragmentach nieruchomości powiatowych (działki nr 1 i 2/1) oraz na fragmentach nieruchomości Gminy Wiżajny (działki nr 2/2 i 12/3) użyczonych Powiatowi do dyspozycji pod inwestycję. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie i przedmiarach.4. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.6. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.7. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).8. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska 2007-2013. Wykonawca, w ciągu miesiąca od przejęcia palcu budowy, umieści w trzech miejscach uzgodnionych z Zamawiającym tablice inwestycyjne przekazane przez Zamawiającego, a dotyczące promocji projektu.9. Zamawiający zastrzega, że zadanie jest częścią projektu i będzie ono realizowane równolegle z zadaniem inwestycyjnym Gminy Wiżajny. Wjazd z drogi wojewódzkiej nr 651 na teren objęty inwestycją będzie odbywał się przez drogę stanowiącą własność Gminy Wiżajny. Zamawiający informuje, że Gmina Wiżajny w ramach wspólnego z Powiatem Suwalskim projektu będzie realizowała remont drogi w III kwartale 2014 roku. Fakt ten Wykonawca powinien uwzględnić w harmonogramie. 10. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości: 18000,00zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer konta: 21 2030 0045 1110 0000 0180 6740 BGŻ S.A. Oddział Suwałki, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275 z późń. zm.). 2. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wadium w terminie otwarcia ofert powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego, jeśli zostało złożone w pieniądzu, a do oferty powinien być dołączony przelew lub jego potwierdzona kopia. Natomiast w przypadku, gdy wadium wniesione jest w pozostałych w/w formach, należy wraz z ofertą spiąć kserokopię tego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał dołączyć do oferty jako oddzielny dokument. W przypadku osobistego złożenia oferty w Biurze Obsługi Klienta, dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium złożyć jako odrębny za potwierdzeniem. Ofertę wraz wadium można złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta w godzinach pracy Starostwa 7.30-15.30. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji, minimalny 3 lata, maksymalny 6 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powait.suwalski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach