Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Niemirowie w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa świetlicy wiejskiej w Niemirowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6577003 , fax. 085 6577121
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 085 6577003, fax. 085 6577121
    REGON: 05065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Niemirowie w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa świetlicy wiejskiej w Niemirowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia objętego niniejszym przetargiem obejmuje: 1.Wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z chodnikami, ogrodzeniem panelowym z bramą i furtką, w tym dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw i siłowi zewnętrznej. 2.Wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm typu Nostalit K, Starobruk (kolor brązowy) w przestrzeni parku zgodnie z zakresem opracowania. 3.Dostawa i montaż elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci. 4.Wykonanie utwardzenia pod pomnik grysem marmurowym. 5.Demontaż - rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej. 6.Wykonanie utwardzeń pod wiatę przystankową z kostki betonowej gr. 6cm. 7.Wykonanie nowej wiaty przystankowej zgodnie z dokumentacją. 8.Demontaż - rozbiórka ubikacji z elementów drewnianych z dołem kloacznym z betonu wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną miejsca urobku do niwelety przylegającego terenu. 9.Montaż 12 szt. rur ochronnych o dł. 4m pod chodnikami, służących do prowadzenia kablowej instalacji oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ. ZAPISY NINIEJSZEJ SIWZ ZMIENIAJĄ RODZAJ NAWIERZCHNI CHODNIKÓW PŁYT BETONOWYCH DREWNOPODOBNYCH (UJĘTYCH W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ) NA KOSTKĘ BETONOWĄ GR. 6CM. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA CAŁOŚCI OBIEKTU UKŁAD FUNKCJONALNY Na terenie objętym opracowaniem zaprojektowano: -utwardzenie pod pomnik białym grysem marmurowym (projekt i dostawa pomnika według odrębnego opracowania), -budowę placu zabaw i usytuowanie urządzeń fitness oraz ogrodzenie placu zabaw, -ciągi komunikacyjne piesze wykonane z kostki betonowej gr 6 cm (kolor) typu: Starobruk, Nostalit K lub inny o tym samym kształcie, -demontaż istniejącej i budowa nowej wiaty przystankowej. Umiejscowienie urządzeń oraz chodników przedstawiono na rysunkach w zał. 7 (projekt zagospodarowania terenu) OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA Zaprojektowano ciągi komunikacyjne rozłożone po całym terenie parku przyległym do budynku. Chodniki o szerokości 2m o pochyleniu poprzecznym 1%. Odwodnienie powierzchniowe na teren zielony w obrębie działki nr ew. 185. Zaprojektowano inwestycja nie wpływa negatywnie na układ komunikacyjny całej działki. Zaprojektowano utwardzenie terenu wokół wiaty przystankowej należy wykonać z kostki betonowej gr. 6cm. Ciągi komunikacyjne piesze - chodniki należy wykończyć nawierzchnią z kostki betonowej grubości 6cm typ np: Nostalit K, Starobruk lub inny równoważny w paramterach, w kolorze brązowym. Obrzeża betonowe 6 x 20 x 100 cm, w kolorze szarym, należy stosować wokół chodników, powierzchni utwardzonych z kostki. Przy utwardzeniu terenu pod wiatę przystankową od strony drogi należy zastosować obrzeże w postaci krawężnika drogowego o wymiarach 20 x 30 x 100 cm. Po wykonaniu ciągów pieszych należy wykonać obsiew trawą miejsc wzruszonych przy budowie chodników i innych miejsc w których zostały zniszczone istniejące trawniki. Stan trawników należy doprowadzić do stanu co najmniej istniejącego. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne dla poszczególnych układów komunikacyjnych: 1. Utwardzenie: -Kostka betonowa kształt gr. 6 cm -Podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm -Podbudowa z kruszywa łamanego 0_31,5mm gr. 15 cm -Warstwa piasku gr. 10 cm 2. Chodniki: -Kostka betonowa kształt gr. 6 cm -Podsypka piaskowo-cementowa gr. 5 cm -Podbudowa z kruszywa łamanego 0_31,5mm gr. 10 cm -Warstwa piasku gr. 10 cm UWAGA: PODCZAS BUDOWY CHODNIKÓW (CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH) NALEŻY WYKONAĆ MONTAŻ 12 SZT. RUR OCHRONNYCH FI75MM O DŁ. 4M POD CHODNIKAMI ZGODNIE Z SKRZYŻOWANIAMI PRZYSZŁEJ LINII OŚWIETLENIOWEJ Z CHODNIKAMI, SŁUŻĄCYCH DO PROWADZENIA KABLOWEJ INSTALACJI OŚWIETLENIA. ZAPISY NINIEJSZEJ SIWZ ZMIENIAJĄ RODZAJ NAWIERZCHNI CHODNIKÓW Z PŁYT BETONOWYCH DREWNOPODOBNYCH (UJĘTYCH W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ) NA KOSTKĘ BETONOWĄ GR. 6CM. UTWARDZENIE GRUNTU POD POMNIK Zaprojektowano utwardzenie terenu pod pomnik (lokalizacja na rys. projekt zagospodarowania terenu) o wymiarach 2 x 2 m. Jako ograniczenie zastosować obrzeża szare betonowe o wym. 6x20x100cm. Układ warstw: -grunt rodzimy -zagęszczony piasek gr. 20 cm -podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 30 cm, układane warstwami gr. 10cm i zagęszczane -geowłóknina -grys marmurowy biały o frakcji 10-16mm, gr. 10cm WIATA PRZYSTANKOWA Zaprojektowano wiatę przystankową drewnianą o wymiarach 430 x 200 cm na podłożu z kostki betonowej 6cm. Słupy nośne 30 x 30 x 200 cm w każdym narożu wiaty mocowane do fundamentu betonowego o wym. 30 x 40 cm i zbrojeniu 4 x fi10mm, strzemiona fi6mm co 30cm. Pomiędzy słupami mur z kamienia o wysokości 45cm. Wszystkie elementy wiaty malowane (impregnowane kolorem) dwukrotnie, z czego pierwsze malowanie przed montażem, natomiast drugie malowanie po montażu całości konstrukcji. Kolor do uzgodnienia z zamawiającym na etapie wykonania. Wypełnienie wiaty stanowią szyby ze szkła bezpiecznego na szkielecie z poziomych drewnianych desek 25 x 10 cm i pionowych słupków 10 x 10 cm, szkielet oparty na murze i mocowany do słupów nośnych na bazie kotw wtapianych np systemu HILTI lub równoważny. Na całej długości murku należy wykonać siedzisko drewniane o głębokości min. 45 cm. Dach o konstrukcji krokwiowej, kąt 45stopni, 4 spadowy. Krokwie 10 x 20 cm co średnio 70cm. Na krokwiach deskowanie pełne na pióro-wpust, pokrycie całości papą i pokrycie gontem bitumicznym w kolorze brązu. Do pionowych końców krokwi mocowana dekoracyjna drewniana deska okapowa zgodnie z rysunkiem (zdjęciem) w dokumentacji. ŁAWKI I KOSZE NA ŚMIECI Zaprojektowano ławki typu wiedeńskiego. Elementy składowe: drewniane siedzisko i oparcie, żeliwne podłokietniki i konstrukcja ławki. Produkt jest przystosowany do montażu na stałe za pomocą śrub przechodzących przez stopy odlewu żeliwnego. Ławki ustawiane w terenie zielonym, dyblowane do bloku betonowego nie mniejszego niż 0,008m3 tj nie mniejszego niż 20x20x20cm. Elementy drewniane zabezpieczone dwukrotnie impregnatem. Elementy stalowe malowane proszkowo. Ławki ustawiane w trawnikach na styku z obrzeżem chodników. Podstawowe wymiary: -długość ławki - 176cm. -szerokość ławki - 67cm. -wysokość całkowita - 82cm. -wysokość siedziska - 41cm. -szerokość siedziska - 42cm. Zaprojektowano przy każdej ławce kosz na śmieci o konstrukcji stalowej wykończonej z zewnątrz listwami z drzewa iglastego np: sosnowymi. Montaż przez przytwierdzenie do podłoża bloku betonowego (blok systemowy) w kształcie i wielkości podstawy kosza. Podstawowe wymiary: -średnica zewnętrzna 44 cm_ średnica wewnętrzna 38 cm, -wysokość od 60 cm do 70 cm, -podstawy stalowe w połączeniu z listwami sosnowymi 6 cm x 2,8 cm szt. 16, -wkład stalowy ocynkowany malowany proszkiem w kolorze czarnym. PLAC ZABAW I SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA 1.Na terenie pokrytym trawą zaprojektowano następujące urządzenia rekreacyjne: 1.1.Huśtawka wahadłowa (urządzenie będące w posiadaniu Zamawiającego) 1.2.Zestaw zabawowy I (urządzenie będące w posiadaniu Zamawiającego) 1.3.Karuzela 1.4.Bujak (urządzenie będące w posiadaniu Zamawiającego) 1.5.Huśtawka wagowa 1.6.Zestaw zabawowy II 1.7.Sprężynowiec 1.8.Pomost ruchomy 1.9.Piaskownica 1.10.Twister potrójny 1.11.Wahadło podwójne 1.12.Biegacz + orbitrek UWAGA: Urządzenia będące w posiadaniu zamawiającego należy zdemontować i ponownie zamontować zgodnie z lokalizacją przyjętą w projekcie. Dodatkowo należy również zdemontować i ponownie zamontować w miejsce wskazane przez Zamawiającego. karuzelę nie przedstawiona na projekcie zagospodarowania terenu i nie ujętą w przedmiarze, przedstawioną na fotografiach w załączniku nr 10, element nr 4. Miejsce montażu będzie się zawierała w zakresie opracowania niniejszego zamówienia. OGRODZENIE PLACU ZABAW Zaprojektowano ogrodzenie panelowe. Furtka szerokości 1 m, brama wjazdowa przesuwna szerokości min. 2,15 m (wymagana ze względu zapewnienia dostępu karetki pogotowia na plac zabaw). Panele, słupy i bramy powinny tworzyć zharmonizowaną całość. Przęsło w standardowym wymiarze 1070 x 2020 mm (wys. x dł.) Segment ogrodzenia wykonany z kształtowników i prętów stalowych w całości ocynkowanych ogniowo. Zastosowano pręty gładkie 12 mm, 8 mm i 6 mm. Konstrukcja urządzenia umożliwia swobodne składanie i montowanie przęseł po zakopaniu słupków w gruncie. Zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów metalowych poprzez ocynkowanie i lakierowanie. Słupek ogrodzenia montowany na prefabrykatach betonowych średnicy 500 mm ułatwiających montaż. Ogrodzenie w kolorze zielonym RAL 6005. Montaż ogrodzenia: 1.Wyznaczenie w terenie linii ogrodzenia. 2.Wykonanie wykopów fundamentowych o śr. 70 cm na głębokość 45 cm poniżej poziomu terenu. 3.Dno wykopu należy zagęścić 10 cm warstwą podsypki piaskowej i wyrównać jej poziom. 4.W dnie wykopu ustawić prefabrykat betonowy (fundament o śr. 50 cm) z przykręconą częścią słupka. Na tym etapie należy sprawdzić rozpiętość przęsła względem rozstawu słupków. Przęsło powinno chować się w kasecie słupka. Słupki ustawić w pionie za pomocą poziomicy. Następnie w wycięcia słupka przykręconego do fundamentu należy włożyć przęsło i i zamknąć je drugą częścią słupka. Obie części skręcić śrubą u dołu słupka. 5. Zamocowane słupki zasypać ziemią z urobku. 2.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Całość robót budowlanych ujętych SIWZ opisana została, w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 7-11 do SIWZ, definiującej szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia: 1.Plansza zakresu opracowania ujętego niniejszym postępowaniem. 2.Projekty wykonawcze: 1)Budowa placu zabaw w Niemirowie 2)Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku świetlicy w Niemirowie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu (prace wykonać w części ujętej zakresem na planszy z pkt. 1) 3.STWiOR: 1)w zakresie budowy placu zabaw. 2)w zakresie zagospodarowania terenu. 4.Fotografie urządzeń placu zabaw będących w posiadaniu zamawiającego. Dodatkowo - pomocniczo do SIWZ załączone zostały przedmiary robót. Wykonawca dla ustalenia ceny winien uwzględnić wszystkie elementy zawarte w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla etapu robót przewidzianych w niniejszym postępowaniu - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a dokumentami pomocniczymi (przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej i STWiOR. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Zgodnie z art. 25 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.DODATKOWO W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY: 3.1.Obsiew trawą miejsc wzruszonych przy budowie i innych miejsc w których zostały zniszczone istniejące trawniki parku. 3.2.Obsługa geodezyjna inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą oraz wykazem zmian ewidencyjnych (zmiana klasyfikacji gruntów, wyłączenia z produkcji rolnej) wykonanej inwestycji. 3.3.W momencie otwarcia placu budowy, po wytyczeniu obiektu (chodników) należy zgłosić do Inwestora niezbędne drzewa i krzewy do wycinki, zawierające się w świetle obiektów budowlanych, celem uzyskania stosownych decyzji. Wycinka i karczowanie drzew jest w zakresie Wykonawcy. 3.4.Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (oświadczenia/protokoły odbioru od właścicieli terenów o przywróceniu do należytego stanu ich własności). 3.5.Sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3.6.Naprawienie uszkodzenia nawierzchni drogi, uszkodzeń działek przyległych, spowodowanego sprzętem budowlanym lub składowaniem materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót. 3.7.Wykonawca poniesie wszelkie koszty i zapewni media we własnym zakresie (woda, energia elektryczna i ścieki). 3.8.Sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, w przypadku braku dokumentów lub ich błędów, Wykonawca jest zobowiązany naprawić i uzupełnić ww dokumentacje odbiorową. 3.9.Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, ogrodzenie terenu i oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.10.Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem planowanej inwestycji, w szczególności z topografią terenu, linią ogrodzenia, roślinnością i ogólnym stanem terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1pieniądzu; 2.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3gwarancjach bankowych; 2.4gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.2.w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 6.3.w art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.3.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.3.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Z dokumentu wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno ponadto wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10.Wadium wniesione przez jeden z podmiotów składających ofertę wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 11.Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Ustawy Pzp. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 17.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 17.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 18.Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach