Gmina Ojrzeń ogłasza przetarg
- Adres: 06-456 Ojrzeń, Ciechanowska 27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 671-83-20 , fax. 0-23 671-83-10
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ojrzeń
Ciechanowska 27 27
06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie
tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10
REGON: 13037833800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Młocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Młocku - w tym: -zagospodarowanie placu budowy; -wykonanie robót betonowych; -roboty murowe; -roboty zbrojarskie; -roboty ciesielskie; -roboty sanitarne; -roboty elektryczne Modernizację zaprojektowano jako niezależny obiekt parterowy, podpiwniczony połączony ze szkołą wydzielonym ciągiem komunikacyjnym. Projektowana rozbudowa posiada: powierzchnię zabudowy - 149,9 m2; powierzchnię użytkową - 163,5 m2 - parter: 125,5 m2, piwnice: 38,0 m2; kubaturę - 737,5 m3; Zakres prac zostanie podzielony na dwa etapy: I etap - realizowany w roku 2008 obejmować będzie jedynie roboty branży budowlanej, określone oddzielnie w przedmiarze robót budowlanych I etapu (, wykonanie ścian konstrukcyjnych, kominów wentylacyjnych, konstrukcji żelbetowej, konstrukcji dachu i jego warstw izolacyjnych i wykończeniowych, ścianek działowych oraz stolarki okiennej). Realizacja I etapu nie może być zakończona później niż 31 października 2009 r. Drugi etap obejmuje wykonanie wszelkich pozostałych określonych w przedmiarach robót prac w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej do dnia 31 sierpnia 2010 r. W przedmiarach robót pominięte zostały roboty związane z wykonaniem fundamentów budynku - zostaną one wykonane przez Zamawiającego we własnym zakresie - przed rozpoczęciem robót przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00.zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 3) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 4) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 zamówień obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu mają równe znaczenie dla Zamawiającego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 2) SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 7 do SIWZ; c) Wykaz co najmniej 5 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - załącznik własny wykonawcy; d) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.5 które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - załącznik własny wykonawcy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont korytarzy parteru w Liceum Ogólnokształcącym LXXII w Warszawie przy ul. Grochowskiej 346/348
Dodano: 2016-07-21 - Remont pokoi w budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie III
Dodano: 2016-06-02 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie II
Dodano: 2016-05-12 - Remont elewacji budynku księgarni w Zespole Szkół Nr 18 przy ul.Żeromskiego 81
Dodano: 2016-05-10 - Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 40/16)
Dodano: 2016-05-10 - Budowę sali sportowej przy Zespole Szkół nr 72 przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy ZP- 35/16)
Dodano: 2016-04-27 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Dodano: 2016-04-26 - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Nr 51 przy ul.Staffa 3/5
Dodano: 2016-04-25 - Rozbudowa budynku PSP nr 33 przy ul. Kolberga
Dodano: 2016-04-12