Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na: A. remoncie budynku głównego szkoły w zakresie: 1. remontu kominów i wypraw tynkarskich na kominach 2. wymiany obróbka ogniomurów od strony budynku szpitala 3. wymiany instalacji odgromowej 4. demontażu krat okiennych piwnic i parteru 5. wymiany pakietów w oknach piwnic parteru (tylko od pomieszczeń – księgowości, sekretariatu i gabinetu dyrektora) 6. remontu elewacji wraz z robotami naprawczymi ścian zewnętrznych 7. wkucia instalacji na froncie budynku 8. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (2 szt.) 9. wymiany parapetów zewnętrznych wszystkich okien 10. wykonania zadaszenia nad wejściem ( 2 szt. od strony dziedzińca) 11. remontu balkonu nad wejściem głównym 12. wykonania iluminacji kolumn przy wejściu do budynku 13. wymiany pozostałej kostki brukowej w ciągach pieszych ( od ul. Roosevelta) B. remoncie sali gimnastycznej i łącznika w zakresie: 1. wymiany stolarki drzwiowej (1szt.) 2. remontu stolarki drzwiowej (3szt.) 3. wymiany podłogi wejście na salę gimnastyczną 4. wymiany płytek podłogowych na posadzce i schodach w wejściu na salę gimnastyczną 5. wymiany grzejnika w magazynie sportowym 6. dostawy i montaż trzech daszków nad wejściami 7. wymiany urządzeń wentylacji wyciągowej na sali gimnastycznej Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a. do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, b. wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. a. Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca przygotuje na własny koszt niezbędne rysunki robocze, warsztatowe i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. Uwaga na utrudnienia! Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Z uwagi na szczególny charakter działalności i wykonywanie prac w budynku, prace tzw. „głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie szkoły (np. kucie, bruzdowanie ścian) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin pracy szkoły lub w dni, które są dla szkoły dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji, gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie Zamawiającego. Roboty związane z wykonaniem elewacji południowej budynku B będą prowadzone na terenie szpitala, gdzie trwa remont. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do:  wykonania pełnego ogrodzenia terenu budowy do wysokości 2,20 m. Przed przystąpieniem do robót zaleca się sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, tj.: wszystkie budowlane: rozbiórkowe, tynkarskie, okładzinowe, ślusarskie, malarskie, blacharskie, itd. (bez dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany szyb). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: 1. Branża budowlana:  roboty dekarskie  roboty murarskie  roboty tynkarskie  roboty wykończeniowe 2. Branża elektryczna:  wykonanie instalacji elektrycznych  wykonanie instalacji odgromowej, Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista powinna zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia,  wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  imion i nazwisk tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu,  podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie do wglądu inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 12.03.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 15.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: WYKONANIE ZADANIA PN.: MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM – znak SPZ.271.8.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 4. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 7. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach