Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Inwestycja polega na: A-remont budynku głównego szkoły w zakresie: 1) remontu kominów i wypraw tynkarskich na kominach 2) wymiany obróbka ogniomurów od strony budynku szpitala 3) wymiany instalacji odgromowej 4) demontażu krat okiennych piwnic i parteru 5) wymiany pakietów w oknach piwnic parteru (tylko od pomieszczeń-księgowości, sekretariatu i gabinetu dyrektora) 6) remontu elewacji wraz z robotami naprawczymi ścian zewnętrznych 7) wkucia instalacji na froncie budynku 8) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (2 szt.) 9) wymiany parapetów zewnętrznych wszystkich okien 10) wykonania zadaszenia nad wejściem (2 szt. od strony dziedzińca) 11) remontu balkonu nad wejściem głównym 12) wykonania iluminacji kolumn przy wejściu do budynku 13) wymiany pozostałej kostki brukowej w ciągach pieszych ( od ul. Roosevelta) B-remont sali gimnastycznej i łącznika w zakresie: 1) wymiany stolarki drzwiowej (1 szt.) 2) remontu stolarki drzwiowej (3 szt.) 3) wymiany podłogi wejście na salę gimnastyczną 4) wymiany płytek podłogowych na posadzce i schodach w wejściu na salę gimnastyczną 5) wymiany grzejnika w magazynie sportowym 6) dostawa i montaż trzech daszków nad wejściami 7) wymiany urządzeń wentylacji wyciągowej na sali gimnastycznej 2. CPV: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 45312310-3 - Ochrona odgromowa 45315000-8 - Instalowanie urządzeń_ elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 35113300-2 – Instalacje bezpieczeństwa 3. Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) do porównania zgodności przekazanych przez zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie, 2) wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową (z uwzględnieniem pkt. 1). Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, wykonawca przygotuje na własny koszt niezbędne rysunki robocze, warsztatowe i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy. 4. Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. 5. Wszystkie roboty winny być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie:  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Stała obecność kierownika budowy na budowie jest obowiązkowa. 6. Przed przystąpieniem do robót: 1) wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego ogrodzenia terenu budowy do wysokości 2,20 m. 2) zaleca się sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. 7. Zamawiający zastrzega wykonanie – kluczowych części zamówienia, siłami własnymi, tj. wszystkie roboty budowlane: 1) rozbiórkowe, 2) tynkarskie, 3) okładzinowe, 4) ślusarskie, 5) malarskie, 6) blacharskie, itd. (bez dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany szyb). 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz Wykonawcy jak i Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: Branża budowlana: 1) roboty dekarskie 2) roboty murarskie 3) roboty tynkarskie 4) roboty wykończeniowe Branża elektryczna: 1) wykonanie instalacji elektrycznych 2) wykonanie instalacji odgromowej 9. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Inspektor nadzoru inwestorskiego uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na terenie budowy. 9. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia,  wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  imion i nazwisk tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu  podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 10. W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 25.10.2017r. do godz. 9:00 w wysokości 15.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach