Przetargi.pl
Modernizacja budynku Urzędu Miasta Sieradz - remont parteru etap I

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Urzędu Miasta Sieradz - remont parteru etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont, adaptacja i przebudowa części pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miasta Sieradza zlokalizowanym w Sieradzu przy placu Wojewódzkim 1. 2. W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonanie następujących elementów i robót: - wykonanie demontażu i rozbiórek wskazanych w dokumentacji projektowej, - poszerzenia otworu drzwiowego, wejścia od strony ul. Kościuszki 5, oraz pochylni przy wejściu, - przebudowa części ścian działowych pomieszczeń z izolacją akustyczną, - uzupełnienie podziałów pomieszczeń powyżej sufitu podwieszonego, - wykonanie lokalnych napraw ścianek działowych, - przygotowanie podłoży pod malowanie, malowanie pomieszczeń i stolarki, - przebudowa elementów wewnętrznej stolarki drzwiowej, przy zastosowaniu materiałów z odzysku (ościeżnice, skrzydła drzwiowe i naświetla) – dostosowanie do nowego układu funkcjonalnego, - montaż nowych drzwi przeciwpożarowych: EI60 - wejście od ul. Kościuszki 5, EI30 – serwerownia, - dopasowanie drzwi przeciwpożarowych EI30 w przejściu na korytarzu głównym, - przebudowa istniejącego sufitu podwieszonego w pomieszczeniach (typu Armstrong) dla potrzeb nowego układu funkcjonalnego wraz z adaptacją i wydzieleniem instalacji oświetlenia pomieszczeń, - montaż układu chłodzącego – klimatyzatora w serwerowni, - wykonanie nowego sufitu podwieszanego w komunikacji, - przełożenie grzejnika centralnego ogrzewania, - wymiana osprzętu w pomieszczeniach łazienek, - wykonanie zasilania dla adaptowanej części budynku (WLZ, rozdzielnia, podlicznik), - wykonanie nowych instalacji: oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego w komunikacji, systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu, okablowanie instalacji kontroli dostępu (wideodomofonowej). 3. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych określonych w dokumentacji projektowej oraz prac i czynności pomocniczych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie ze wszystkimi uzgodnieniami i warunkami. 4. Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym zakres postępowania z materiałami powstałymi z rozbiórki. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione i złożone w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że oprócz prac adaptacyjnych w ramach niniejszego zamówienia zaplanowano prace do wykonania we własnym zakresie przez użytkownika, a część instalacji wewnętrznych w budynku będzie w ciągłym użytkowaniu – stąd prace należy prowadzić w koordynacji z użytkownikiem pomieszczeń, przy uwzględnieniu naruszania funkcjonujących instalacji (centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, alarmowej, przeciwpożarowej) oraz przy uwzględnieniu faktu prowadzenia robót w czynnym obiekcie. 6. Przy wykonywaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu należy uwzględnić zastosowane rozwiązania w instalacjach już funkcjonujących w budynku. 7. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym, na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca.. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z dokumentacji projektowej, przedmiaru, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 9. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w przedmiarze robót nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami): - roboty wykończeniowe w budynku: montaż i wymiana stolarki, wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków i gładzi, wykonanie sufitów podwieszonych, malowanie, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach