Przetargi.pl
Modernizacja budynku TRIADY

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku TRIADY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i modernizacją budynku TRIADY przy ul. Jagiełły 1 w Bieruniu. Budynek składa się z trzech niezależnych segmentów połączonych parterowymi łącznikami: -segment A - to budynek parterowy,obecnie nie jest użytkowany, przeznaczony dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, -segment B - to budynek dwukondygnacyjny,na parterze działa biblioteka,piętro obecnie nie jest użytkowane,cały segment przeznaczony dla Bieruńskiego Ośrodka Kultury, -segment C - to budynek dwukondygnacyjny,na parterze znajduje się siedziba Straży Miejskiej, piętro nie jest użytkowane, część pomieszczeń parteru jest własnością PKO BP i nie jest obecnie użytkowana-ta część budynku jest wyłączona z remontu (za wyjątkiem elewacji). Obiekt charakteryzuje się następującymi parametrami: Kubatura: 7587m3 Powierzchnia zabudowy: 1202,2 m2 Powierzchnia użytkowa: 1460,6 m2 Roboty budowlane polegać będą między innymi na: -wyburzeniu niektórych ścianek działowych i postawieniu nowych, -zerwaniu posadzek,wymianie podkładów pod posadzki i ułożeniu nowych posadzek, -naprawie tynków i wykonanie gładzi gipsowych, -wymianie wszystkich okien drewnianych na okna z PCV oraz remont elewacji, -malowaniu ścian i sufitów, -wymianie istniejących i wykonaniu nowych sufitów podwieszanych, -remoncie węzłów sanitarnych, -dociepleniu stropodachów, -montażu podnośnika dla niepełnosprawnych w segmencie B, -remoncie i modernizacji instalacji: wod-kan.,c.o.,kotłowni gazowej,wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, -remoncie i modernizacji instalacji elektrycznej, -wykonaniu instalacji niskoprądowej okablowania strukturalnego, - wykonaniu instalacji systemów sygnalizacji alarmu pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz abonenckiej centrali telefonicznej, - zagospodarowaniu terenu wokół budynku. Dokładny zakres prac określono w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikami do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45400000-1 Roboty w zakresie obiektów budowlanych 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli 45432100-5 Kładzenie i wykonanie podłóg 45432210-9 Wykładanie ścian 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Dokumentacja techniczna składa się z: Projektu budowlanego p.n. Przebudowa i modernizacja budynku TRIADA -podnośnik dla niepełnosprawnych,drzwi ewakuacyjne,toalety. Projektów wykonawczych: Tom I - Architektura: PW01 - Opis techniczny i projekt zagospodarowania terenu. PW02 - Architektura segment A. PW03 - Architektura segment B. PW04 - Architektura segment C. Tom II - Instalacje wewnętrzne: PW05 - Instalacja wodno-kanalizacyjna. PW06 - Instalacja c.o. i kotłownia gazowa. PW07 - Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. PW08 - Instalacja elektryczna. PW09 - Instalacje niskoprądowe-sieć okablowania strukturalnego Projekt instalacji systemów SAP, SSWiN, KD, i centrali telefonicznej PABX. Tom III - Przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: Przedmiary robót: PR1 - Roboty zagospodarowania terenu. PR2 - Roboty budowlane-segment A. PR3 - Roboty budowlane-segment B. PR4 - Roboty budowlane-segment C. PR5 - Instalacja wodno-kanalizacyjna . PR6a-Instalacja c.o. PR6b-Instalacja kotłowni gazowej. PR7 -Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. PR8 -Instalacja elektryczna. PR9 -Instalacje niskoprądowe PR10 -Instalacje niskoprądowe systemów sygnalizacji alarmu pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz abonenckiej centrali telefonicznej. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: ST00- Wymagania ogólne. ST01-Roboty rozbiórkowe. ST02-Roboty murarskie i tynkarskie. ST03-Roboty posadzkowe i okładzinowe. ST04-Roboty malarskie. ST05-Roboty w zakresie stolarki budowlanej. ST06-Wykonanie pokryć dachowych. ST07÷ST10-Instalacje sanitarne. ST11-Instalacje elektryczne. ST12-Instalacje niskoprądowe (okablowanie komputerowe). Specyfikacja instalacji systemów SAP,SSWiN,KD,centrali telefonicznejPABX. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Zakres zamówienia obejmuje również: - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego; - składowanie materiałów rozbiórkowych i przygotowanych do wbudowania oraz zabezpieczenie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, - nadzory techniczne ze strony właścicieli uzbrojenia terenu, wraz z opłatami z tym związanymi; - zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonania projektu technologii i organizacji robót oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie oraz umieszczenie na tablicy informacyjnej stosownych zapisów; - wszystkie niezbędne badania i sprawdzenia. Wymagania dotyczące realizacji zadania: - dla zapewnienia ciągłości pracy Straży Miejskiej ( segment C) i biblioteki (segmB) wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem zawiadomi użytkowników o konieczności wyłączenia instalacji elektrycznej, wodnej itp. - wszelkie roboty zakłócające prace Straży Miejskiej i biblioteki należy prowadzić w sposób jak najmniej dotkliwy dla pracowników i petentów tych instytucji, - wykonawca zobowiązany jest właściwie zabezpieczyć ( np. folią) meble i wyposażenie pomieszczeń użytkowanych. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ i STWOiR. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 90 000,00 zł ( słownie: dziewięćdziesiąttysięcy 00/100 zł) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP.271.18.2012 Modernizacja budynku TRIADY. Określenie - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach