Przetargi.pl
Modernizacja budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: iwanowice.pl (BIP/zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie”. 2. Przedmiotowe inwestycje będą realizowane w budynku szkoły w Grzegorzowicach Wielkich, adres: Grzegorzowice Wielkie 31, 32-095 Iwanowice Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: • Modernizacja kotłowni w budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie; • Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie; • Budowa systemowej windy osobowej; • Adaptacja części budynku (prace remontowo – wykończeniowe) – pierwsze piętro w celu dostosowania lokalu do działalności placówki dziennej opieki i aktywizacji osób starszych i Centrum wsparcia opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w Gminie Iwanowice Opis poszczególnych robót budowlanych: Modernizacja kotłowni w budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie; W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: o Budowa/montaż podziemnego zbiornika na gaz o pojemności 4 850 l (według pozwolenia zamiennego) o Budowa przyłącza gazu od w/w zbiornika do budynku; o Poszerzanie otworów drzwiowych w związku z niespełniającymi wymogów drzwiami wewnętrznymi, planuje się wykonanie poszerzeń otworów drzwiowych, również tych w ścianach konstrukcyjnych. Przy wykonywaniu części poszerzeń konieczny będzie montaż nowych nadproży. Wszystkie prace związane ze wskazanymi robotami budowlanymi, zostały przedstawione w części konstrukcyjnej i należy je przeprowadzić ściśle wg zaleceń w niej zawartych. o Zamurowanie otworu drzwiowego łączącego pomieszczenia nr 33 i 35; o Wykonanie przebicia w ścianie zewnętrznej pomieszczenia nr 33 w celu montażu nawiewu o wymiarach 300 x 200 mm, 10,0 cm pod stropem przyziemia; o Montaż drzwi – zakłada się wymianę drzwi zewnętrznych do pomieszczenia nr 33 poprzez korytarz (nr 34) oraz do pomieszczenia 34. Do tego celu zakłada się użycie drzwi stalo-wych lub aluminiowych o szerokości w świetle ościeżnicy wskazanym w projekcie. o Montaż urządzeń kotłowni gazowej wg projektu technologii kotłowni (wymiana kotłów na paliwo stałe (koks) na dwa kotły gazowe o łącznej mocy 90 kW); o Budowa wewnętrznej instalacji gazu; o Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji grawitacyjnej. Zakłada się wykonanie dwóch systemowych przewodów wentylacji (spalinowej do kotłów oraz zwykłej do pomieszczenia) prowadzonych w istniejącym szachcie wentylacyjnym. Dodatkowo zakłada się wykonanie pod stropem wentylacji nawiewnej o wymiarze 30 x 20 cm, zgodnie z rysunkami branży sanitarnej. o Okładziny ścienne i podłogowe. Wszystkie nowe ściany lub podlegające remontowi, po za-kończeniu robot budowlanych należy pokryć powłokami malarskimi dostosowanymi do ko-lorystyki przyjętej w pozostałej części budynku, ściany kotłowni należy wykończyć płyt-kami ceramicznymi na całej wysokości aż do stropu. wszystkie rodzaje posadzek zostały oznaczone w tabelach pomieszczeń znajdujących się na rzutach obu kondygnacji, w części architektonicznej projektu. W cenie ofertowej nie należy uwzględniać wyceny instalacji i zasobników c.w.u. 2 x 500 dm3 wraz z technologią. Termomodernizacja budynku szkoły w miejscowości Grzegorzowice Wielkie; o Docieplenie ścian zewnętrznych Dla wykonania ocieplenia ścian zewnętrznych należy przyjąć zastosowanie styropianu elewacyjnego o grubości 15,0 cm oraz w części podmurówki styroduru 10,0 cm. Montaż do elewacji na systemowych kołkach, należy wykonać w taki sposób aby cokół (docieplenie w poziomie podmurówki) było cofnięte w stosunku do głównej elewacji o min. 1,0 cm. po wykonaniu ocieplenia całą elewację, wraz z kominami i słupami przy wyjściu na całej wysokości należy zabezpieczyć i wykończyć tynkiem (kolor należy uzgodnić z Zamawiającym). Przed wykonaniem ocieplenia ścian należy usunąć wszystkie demontowane elementy (tablice, uchwyty na flagi) a po wykonaniu prac ponownie je zamontować. - Powierzchnia ścian do ocieplenia styropianem: 755,60 m2 - Powierzchnia ścian do ocieplenia styrodurem: 30,52 m2 - Docieplenie stropu zewnętrznego tarasu (styropian gr. min. 16 cm, wylewka, gres) - powierzchnia 35,96 m2 Docieplenia ścian zewnętrznych należy zastosować technologię docieplenia lekko-mokrą z wyprawą elewacyjną z tynku silikonowego. Przed planowanym ociepleniem budynku należy wykonać staranne czyszczenie chemiczno-mechaniczne elewacji z porostów glonami, zagrzybienia, zabrudzeń osadzających się z łatwością do chropowatej struktury podłoża. Wykonawca powinien w cenie ofertowej przewidzieć wykonanie podmurówki budynku z tynku mozaikowego – rezimar. o wymiana stolarki okiennej W związku z podjęciem prac termomodernizacyjnych, należy dokonać wymiany starej stolarki okiennej. Wymiany należy dokonać bez ingerencji w ściany zewnętrzne tj. przy zachowaniu wymiarów istniejących otworów. Przed wykonaniem okien należy dokonać pomiarów szczegółowych otworowania. Nowe okna należy montować w zewnętrznej krawędzi ścian, na styku z ociepleniem. Zakłada się zastosowanie stolarki okiennej i drzwiowej pcv w kolorze białym z wyjątkiem drzwi zewnętrznych, które mają być aluminiowe, po wymianie okien i drzwi należy uzupełnić tynk i malowanie wewnątrz budynku o wymiana rynien i rur spustowych W związku z zakresem prac niezbędnym będzie demontaż rynien oraz rur spustowych a ich ponowne zamontowanie nie będzie możliwe. w związku z tym należy przyjąć wykonanie nowych rynien i rur spustowych wykonanych z pcv lub z lakierowanej stali ocynkowanej. Przy montażu orynnowania należy zastosować się do następujących zaleceń: – montaż rynien wykonać do istniejącej krawędzi okapu – średnicę nowych rynien i rur spustowych należy dobrać w oparciu o istniejący system orynnowania. Nie może być ona mniejsza niż średnica zdemontowanych elementów. o remont instalacji odgromowej Przedmiotowy budynek wyposażony jest w sprawną instalację odgromową. w związku z planowanymi pracami polegającymi na ociepleniu ścian zewnętrznych, instalację odgromową znajdującą się w przestrzeni ścian, należy na czas tych prac zdemontować. przed wykonaniem ocieplenia, należy osadzić w ścianach systemowe uchwyty o zwiększonej długości, do których po zakończeniu robót elewacyjnych można będzie ponownie przymocować instalację odgromową. Do wykonania zadania należy użyć materiały zgodne z wytycznymi zawartymi w ocenie energetycznej budynku. Budowa systemowej windy osobowej: o Rozbiórkę i zamurowanie części ścian zewnętrznych w przestrzeni podokiennej w celu wykonania otworów wejściowych obsługujących projektowana windę. Prace będą wykonywane w istniejącym otworze bez konieczności poszerzenia i montażu nadproży. o Wykonanie fundamentu żelbetowego pod systemowy szyb windy osobowej; o Montaż systemowego szybu windy osobowej oraz windy; o Montaż systemowej szafy maszynowni w pomieszczeniu nr 3 dla obsługi windy; o Doprowadzenie kabla elektrycznego z rozdzielni głównej do projektowanej szafy maszynowni; W cenie ofertowej nie należy uwzględniać wyceny pozycji nr 1 – przedmiar winda_8b Adaptacja części budynku (prace remontowo – wykończeniowe) – pierwsze piętro w celu dostosowania lokalu do działalności placówki dziennej opieki i aktywizacji osób starszych i Centrum wsparcia opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w Gminie Iwanowice o przebudowa kanałów wentylacji grawitacyjnej w pom. nr 04, 05 i 46 o przebudowa toalet na piętrze budynku o wydzielanie nowych pomieszczeń za pomocą ścian murowanych z bloczków betonu ko-mórkowego o przebudowa ścian wewnętrznych w celu powiększenia otworów drzwiowych – nowe nad-proża o montaż nowych drzwi wewnętrznych w tym również drzwi przeciwpożarowych o montaż wentylatorów mechanicznych na istniejących przewodach wentylacyjnych w toale-tach o montaż pochylni dla niepełnosprawnych wraz z balustradą w pom. nr 50 o przebudowa instalacji wod-kan (pom. nr 39, 40, 41, 42, 44, 46) o wymiana grzejników na piętrze budynku o przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (wymiana pionów i rur) o budowa nowej instalacji elektryczne o sprawdzenie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (zgodność z ekspertyzą o zmiana sposobu użytkowania pierwszego piętra obiektu na placówkę dziennej opieki i ak-tywizacji osób starszych i centrum wsparcia opiekunów nieformalnych osób niesamodziel-nych w gminie Iwanowice; o dostosowanie obiektu do warunków przedstawionych w ekspertyzie technicznej oraz posta-nowieniu małopolskiego komendanta wojewódzkiego państwowej straży pożarnej, jako rozwiązania zamienne w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości – 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek spełniony na podstawie oświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. b) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - załącznik nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach