Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1. RENOWACJA ELEWACJI.

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, Plac Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 52500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1. RENOWACJA ELEWACJI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: - renowację elewacji tynkowanej - konserwację elementów stalowych i żeliwnych Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) służy wyłącznie określeniu standardu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.02.2018r. do godz. 10.00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6). W formie pieniądza: przelewem na konto: - Bank Spółdzielczy w Oławie, nr konta 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 . Na poleceniu przelewu umieścić adnotację „ Wadium – przetarg – Modernizacja budynku SP1 ” . Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 20.02.20187r. o godz. 10.00 W innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy załączyć do oferty. W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Gmina Miasto Oława z siedzibą w Oławie, 55-200, pl. Zamkowy 15, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego , uwzględniać wszystkie przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach