Gmina Budry ogłasza przetarg
- Adres: 11-606 Budry, Al. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 278 003 , fax. 874 278 017
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Budry
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 278 003, fax. 874 278 017
REGON: 53285000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku szkoły podstawowej na cele przedszkola w Budrach w ramach projektu „Jaś i Ola z gminy Budry idą do przedszkola” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku szkoły podstawowej na cele przedszkola w Budrach w ramach projektu „Jaś i Ola z gminy Budry idą do przedszkola”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zaadaptowania na przedszkole części budynku szkoły podstawowej w Budrach, mieszczącego się przy ul. Marii Konopnickiej 5 na działce nr 948/4 obręb Budry. Zakres rzeczowy robót został określony na podstawie projektów budowlanych i obejmuje: - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, - wykonanie elementów towarzyszących podjazdu takich jak: barierki furtki itp., - przebudowę schodów zewnętrznych, - wykonanie niezbędnych dla realizacji projektu rozbiórek, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie posadzek, - wykonanie wentylacji, - malowanie powierzchni ścian i sufitów, - wykonanie instalacji elektrycznej, - instalacja hydrantów przeciwpożarowych wewnątrz budynku. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej Umowy określony został w dokumentacji przetargowej, na którą składa się: Dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót (materiał pomocniczy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na kwotę 2.000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy, w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie/O Budry Nr konta 83934800000260013020000010 z dopiskiem Wadium na: Modernizacja budynku szkoły podstawowej na cele przedszkola w Budrach 5. Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 6. Pozostałe formy wadium (oryginały) muszą być dołączone do oferty. 7. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą i terminem obowiązywania wadium lub gdy wadium nie zostanie wniesione w terminie, zostanie odrzucona z przyczyn formalnych. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i wyznaczenie miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wawrochy
Dodano: 2022-10-11 - Przebudowa oraz rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kamionek oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamionek
Dodano: 2022-09-16 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnych i wodociągowych na terenie gminy Iłowo-Osada (etap I Iłowo-Wieś-Janowo; etap II Janowo - Brodowo)
Dodano: 2021-03-11 - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNI P6 W ANTONOWIE, GMINA GIŻYCKO
Dodano: 2021-02-18 - BUDOWA KOLEKTORA TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNI P6 W ANTONOWIE, GMINA GIŻYCKO
Dodano: 2020-12-23 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnych i wodociągowych na terenie gminy Iłowo-Osada (etap I Iłowo-Wieś-Janowo; etap II Janowo - Brodowo)
Dodano: 2020-12-16 - Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rozogi
Dodano: 2020-05-12 - Przebudowa przepustu w km 15+068 drogi wojewódzkiej nr 504 k/m Zajączkowo
Dodano: 2019-10-15 - Przebudowa obiektów inżynierskich – Przebudowa przepustu w km 8+390 drogi woj. nr 653 k/m Nowa Wieś
Dodano: 2019-10-01