Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnych i wodociągowych na terenie gminy Iłowo-Osada (etap I Iłowo-Wieś-Janowo; etap II Janowo - Brodowo)

Gmina Iłowo-Osada ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada, Wyzwolenia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 14 60 , fax. 23 654 10 14
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iłowo-Osada
    Wyzwolenia 5
    13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 654 14 60, fax. 23 654 10 14
    REGON: 13037812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/ilowo-osada/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnych i wodociągowych na terenie gminy Iłowo-Osada (etap I Iłowo-Wieś-Janowo; etap II Janowo - Brodowo)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnych i wodociągowych na terenie gminy Iłowo-Osada (etap I Iłowo-Wieś-Janowo; etap II Janowo - Brodowo): a) Etap I inwestycji Iłowo-Wieś - Janowo • Rurociąg tłoczny PEHD Dn 90mm L-1423 m • Kanalizacja grawitacyjna PVC 200mm L-438 m • Kanalizacja przykanaliki PVC 160mm L-102m • Studnie rewizyjne Dn 400mm - 21szt • Przepompownia strefowa P-1 Janowo – 1 kpl. b) Etap II inwestycji Brodowo - Janowo • Rurociąg tłoczny PEHD Dn 90mm L-3779 m • Kanalizacja grawitacyjna PVC 200mm L- 1370m • Kanalizacja przykanaliki PVC 160mm L- 464 m • Studnie rewizyjne Dn 400mm – 73 szt. • Przepompownia strefowa P-1 Brodowo – 1 kpl. • Przepompownia strefowa P-2 Brodowo - 1 kpl. • Przepompownie przydomowe – 1 kpl. • Zestaw hydroforowy Gajówki - 1 kpl. • Sieć wodociągowa Brodowo - Janowo PE 110 L-3008m Kanalizacja projektowana jest na terenie zwartej zabudowy wsi. W ramach robót, w celu minimalizacji uszkodzeń wywołanych pracą koparek zaleca się stosowanie metody przewiertu sterowanego. Teren po realizacji robót należy przywrócić do stanu pierwotnego. W miejscu granicy działki gminnej i terenu prywatnego Wykonawca zakończy sieć korkiem blokując rurę kanalizacyjną oraz ustawi deskę pionowo opuszczoną o ok. 30cm poniżej terenu gruntu (deska ma za zadanie łatwiejsze odszukanie zakorkowanego miejsca podczas realizacji przyłącza) Przebieg na prywatnych działkach wskazano jako orientacyjny i nie jest objęty zakresem robót. Wykonawca w ramach realizacji robót wykona według opracowania 2 przyłącza do budynków, których właścicielem jest gmina Iłowo-Osada. Budynki zlokalizowane są na działkach nr 216 (obręb nr 2 Brodowo) – budynek remizy/świetlicy wiejskiej oraz nr 218 (obręb nr 2 Brodowo) – dawna szkoła. Ogólne wytyczne dotyczące prowadzenia robót: • Trasę projektowanych rurociągów wyznaczyć geodezyjne z wytyczeniem istniejących urządzeń. • Roboty budowlano - montażowe prowadzone w obrębie ulic wykonać z wyłączeniem z ruchu poszczególnych odcinków jezdni w jak najkrótszym okresie. W przypadku dróg publicznych należy uzyskać stosowne decyzje na zajęcie pasa drogowego (drogi powiatowe). Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu robót oraz po zawarciu umowy do przygotowania, uzgodnienia i przedłożenie Zamawiającemu czasowej organizacji ruchu dotyczącej prowadzenia robót w zakresie dróg publicznych objętych projektem budowlanym. W zakresie możliwości wprowadzenia czasowej, wykonawca zawiadomi zamawiającego na piśmie o terminie jej wprowadzenia 14 dni przed tym faktem. • O terminie rozpoczęcia robót powiadomić instytucje posiadające urządzenia podziemne kolidujące z projektowanymi. • Termin i sposób prowadzenia robót na terenach prywatnych uzgodnić z właścicielem lub użytkownikiem posesji. • Roboty w obrębie kabli wykonać ręcznie po wcześniejszym zlokalizowaniu urządzenia. • Wykopy o ścianach pionowych zabezpieczyć poprzez szalowanie deskami i balami z rozparciem. • Zmontowane rurociągi przed zasypaniem poddać próbie szczelności. • Wykopy mechaniczne na 20 cm od projektowanej rzędnej dokopywać ręcznie. • Otwarte wykopy zabezpieczyć barierkami i oznakować, w nocy oświetlić. Informacje podstawowe o systemie monitoringu: System monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków w technologii GPRS: System składa się z dwóch podstawowych elementów: a) obiekt zdalny – przepompownia ścieków wyposażony w: moduł telemetryczny GSM/GPRS np. typu MT-101, który pełni funkcję sterownika oraz modemu komunikacyjnego b) obiekt lokalny – istniejące Centrum Dyspozytorskie ZGK Iłowo- Osada. Informacje o stanach obiektów są przesyłane za pomocą GPRS do stacji monitorującej, która wizualizuje wszystkie monitorowane obiekty na ekranie komputera. Punktem centralnym systemu, do którego przekazywane będą dane będzie stanowisko operatorskie na wyposażeniu ZGK Iłowo Osada. Wykonawca do protokołu odbioru przygotuje m.in. zestawienie wykonanych robót tj. długości poszczególnych elementów, ilość studni. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do postępowania uzgodnieniami/porozumieniami z instytucjami publicznymi i osobami fizycznymi będącymi właścicielem gruntów na których realizowana będzie inwestycja, w tym do spełnienia warunków podjęcia prac określonych w tych dokumentach. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych z koniecznością przywrócenia terenu robót do stanu pierwotnego, oraz pokrycia ewentualnych roszczeń za uszkodzone mienie w wyniku realizacji prowadzonych prac. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania robót wynikających wprost z dokumentacji technicznej, opisu zamówienia, jak również innych nie ujętych prac a niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa dla robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę i zgłoszenia robót tj. a) Załącznik nr 1, 1a, 1b, 1c do SIWZ: Projekt budowlany, pozwolenie na budowę, decyzje środowiskowe, uzgodnienia/porozumienia. b) Załączniki nr 2, nr 2a, SIWZ: Przedmiary robót, stanowiące formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. c) Załącznik nr 3 SIWZ: SST. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarach robót, które stanowią formę pomocniczą do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 09 1020 3541 0000 5802 0326 9982 z dopiskiem: wadium na wadium na RI.271.12.2020.PN. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Zamawiający żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę metodą uproszczoną. Kosztorys ma charakter pomocniczy i służył będzie Zamawiającemu do celów informacyjnych, poglądowych oraz rozliczeniowych. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach