Przetargi.pl
Modernizacja budynku przy ul. Chrobrego 13 w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku przy ul. Chrobrego 13 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Chrobrego 13 w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) przygotowanie zaplecza budowy, 2) usunięcie dwóch drzew kolidujących z inwestycją, 3) dostosowanie ruchu drogowego na ul. Chrobrego zgodnie z projektem tymczasowej zmiany organizacji ruchu, wraz z aktualizowaniem oznaczeń drogowych w trakcie prowadzonych robót, 4) roboty rozbiórkowe istniejącego budynku gospodarczego oraz muru oporowego, 5) wykonanie nowej ściany oporowej, 6) wykonanie nowych przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 7) wykonanie przebudowy przyłącza gazu oraz sieci gazowej kolidującej murem oporowym, 8) wykonanie zabezpieczenia przyłącza teletechnicznego wraz ze skrzynką do ponownego montażu, 9) wykonanie zabezpieczenia przyłącza elektroenergetycznego, 10) wykonanie zabezpieczenia istniejącej ściany frontowej wraz z tymczasową konstrukcją podpierającą ścianę od strony ulicy Chrobrego oraz od strony podwórza zapewniającej jej stateczność, 11) roboty remontowe i ogólnobudowlane, 12) etapowa rozbiórka elementów budynku (dach, stropy, kominy, ściany), 13) przeprowadzenie naprawy uszkodzeń istniejącej ściany frontowej wraz z wykonaniem izolacji, przepony metodą iniekcji ciśnieniowej, 14) wykonanie fundamentów i rdzeni w poziomie piwnicy, 15) montaż fabrycznie wykończonych modułów wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym w konstrukcji stalowej oraz połączeniem ich ze stalową konstrukcją wsporczą ściany frontowej i nową ścianą od strony sąsiedniego budynku, 16) instalacja centralnego ogrzewania, 17) instalacja wodno-kanalizacyjna, 18) instalacja elektryczna wraz z osprzętem, 19) instalacje niskoprądowe (RTV, Internet, telefon), 20) instalacja wentylacji mechanicznej, 21) instalacja gazowa, 22) instalacja przeciwpożarowa, 23) wykonanie stropodachu, 24) roboty w zakresie zagospodarowania terenu (opaska żwirowa, chodniki, dojścia, mała architektura), 25) roboty wykończeniowe, 26) uporządkowanie placu budowy. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę oraz na rozbiórkę stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: http://www.bip.zgm.rybnik.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach